انقلاب با خون شهدا رونق گرفته و پابرجا است

باقری گفت: انقلاب با خون شهدا رونق گرفته و پابرجا ایستاده است و خون شهدا کشور را از صدمات دور می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، خانم باقری، مادر شهید غلامرضا بامدی در آستانه یوم‌الله سیزده آبان و روز دانش‌آموز در جمع دانش‌آموزان سوم شعبان سنندج از همدردی مسئولان تقدیر و در ادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت و اظهار کرد: این شهید والامقام ۱۶ مهر ماه در راه دفاع از امنیت کشور به دست منافقان به شهادت رسید. 

 

 

آموزگار دبستان سوم شعبان با بیان اینکه امثال غلامرضا بامدی در کشور زیاد است و انقلاب با خون شهدا رونق گرفته و پابرجا ایستاده است، گفت: خون شهدا کشور را از صدمات دور می کند و دانش‌آموزان عزیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

سردار مدنی جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، گفت: از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار ستیزی شعار محوری انقلاب بوده و علیرغم وجود مشکلات، ایجاد توطئه، جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف توسط دشمنان، با تمام وجود در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و آنان نمی توانند، جلوی انقلاب را بگیرند. 

 

 

وی با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت انقلاب مستمک دست فتنه گران شده و جلوی پیشرفت آن را بگیرند، به  حوادث اخیر اشاره و با بیان اینکه در زمان سرنوشت سازی قرار داریم و در فتنه‌های آخرالزمانی، ناخالصی‌ها بروز می‌کند، اظهار داشت: انقلاب اگر دچار مشکل شود، هرگز نمی‌شکند و ما با تمام توان و با نثار خون خود در مقابل فتنه گران ایستاده‌ایم.

 

مدنی با اشاره به اینکه در این ایام سره از ناسره و مرد از نا مرد تشخیص داده می‌شود، گفت: فتنه‌گران نمی‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند و افرادی که درگیر فتنه می‌شوند بدانند که خودتان را به خاطر چیزی که ثمره‌ای ندارد تخریب نکنید، این انقلاب صاحب دارد و خدشه ناپذیر است. 

 

وی با بیان اینکه تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۳۶ هزار شهید دانش آموز برای دفاع از کیان نظام اسلامی است، گفت: وقتی امنیت نباشد، دشمن سو استفاده می‌کند و وقوع حادثه تروریستی شیراز، حاصل فتنه‌هایی است که عوامل خارجی و داخلی در امنیت کشور اخلال ایجاد می‌کنند، لذا باید مواظبت صورت گیرد که عامل دشمن نشده و دین و ایمان ما فدای خواسته دشمن نشود.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، حمایت تمام قد آمریکای جنایتکار از فتنه گران و تحریم اقتصادی و دارویی را، حمایت از فتنه‌گرانی دانست که دستشان به خون ما آلوده شده است و آنها هیچ وقت دلسوز مردم ایران نبوده‌اند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به فرهنگیان با بیان اینکه دانش‌آموزان امانت مردم در دستان شما است، گفت: آموزش و پرورش پایه و اساس جامعه است و تکلیف و تعهد شما اثر گذار است، لذا همه باید به وظیفه عمل کرده و در این راه ثابت قدم باشیم.   

 

در ابتدای این مراسم محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، ضمن خیر مقدم به مسئولان و مادر شهید غلامرضا بامدی، گفت: ان‌شالله دانش‌آموزان با تقویت بینش سیاسی و اجتماعی و بصیرت افزایی، راه درست و مستقیم را تشخیص و با تربیت تمام ساحتی برای میهن اسلامی مفید بوده و قدم بردارند. 

 

گفتنی است؛ در این مراسم دانش‌آموزان به اجرای سرود رفیق شهیدم پرداخته و شاخه‌های گل را به مادر شهید غلامرضا بامدی که آموزگار این دبستان است، اهدا کردند و با حضور مسئولان و با اهدای لوح سپاس از مادر شهید غلامرضا بامدی تجلیل شد.
 

کد خبر 1228514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha