مراسم هفتمین روز شهدای جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در سنندج برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهدای جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مسئولان و عموم مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا معروف خالدی صبح چهارشنبه (۱۱ آبان) در مراسم هفتمین روز شهدای جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین سند مسلمانان که در راه آن جان می‌دهیم آیات قرآن کریم است.

 

امام جمعه مسجد جامع نبی اکرم(ص) شهرک پردیس سنندج با تسلیت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به دست تکفیری‌ها افزود: به احترام قرآئت و آیات قرآن در اینجا جمع شده‌ایم و باید برای آن احترام قائل شد.

 

وی تصریح کرد:  صحت، سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم چراکه اگر امنیت به خطر بیفتد ایمان نیز به خطر خواهد افتاد.

 

وی عنوان کرد: کجای دنیا کسی که مشغول عبادت، ذکر و دعا و نیایش است مورد ترور قرار می‌گیرند که در شاه چراغ این اتفاق افتاد.

 

ماموستا خالدی اضافه کرد: جهاد رسول خدا جهاد تهاجمی نبوده است و اصحاب پیامبر حتی با کفار تهاجمی نبوده‌اند و لرزه را به دل مخالفان دین نینداخته‌اند.

 

وی با تاکید بر جهاد با کفار و نفس بیان کرد: نباید امنیت هیچ خانواده و مملکتی به خطر بیفتد و مسئولان ما و روحانیون چه تشیع چه تسنن بدانند که راهپیمایی و انتقاد مسالمت‌آمیز حق مردم است.

 

امام جمعه مسجد جامع نبی اکرم(ص) شهرک پردیس سنندج اضافه کرد: هیچکدام از ما امینت را به هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد و امنیت خود را نخواهیم فروخت و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت مردم را به خطر بیندازد.

 

 

 

 

کد خبر 1228517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha