کشور ما کشوری قدرتمند است دشمن از قدرت کشور ما هراس دارد

سردار فرجی گفت: امروز ما قدرت مند شده ایم و دشمن از قدرت کشور ما هراس دارد لذا در پی این است تا افکار جوانان و نوجوان ما را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایرسردار «مهدی فرجی» امروزدر مراسم  هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت شهید پاسدا سرگرد علی نظری گفت: با مرگ مهسا امینی که برای همه ما هم ناراحت کننده بود شاهد اتفاقاتی در کشور بودیم و دیدیم که دشمن از این مسئله سو استفاده کرد و با همه امکاناتش وارد میدان شد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این اغتشاشات شاهد اقدمات معاندین و  هنجار شکنانه اغتشاشگران بودیم که نمونه آن شهادت مدافع امنیت در شهر ملایر بود افزود:  چرا سلبریتیها برای مرگ مهسا امینی  این همه سر و صدا کردند اما برای ریختن خون ده ها نفر بیگناه در کشور هیچ دردمند  نشدند.

سردار فرجی با بیان اینکه بیشترین آسیب را در اغتشاشات بچه‌های بسیجی متحمل شدند گفت : چرا امروز این اتفاقات می‌افتد آیا اینها به‌خاطر مشکلات اقتصادی کشور است نه این نسیت بلکه به خاطر اینکه ما قدرتمند شده ایم و این را دشمن بر نمی‌تابد و می خواهند خشونت را در کشور ما  بالا ببریند در واقع دشمنان در رسانه های فارسی زبان و ضد انقلاب  قرارگاه جنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند.

سردار فرجی به جنگ 70 ساله  حزب دموکرات و کمله اشاره کرد و افزود: آمریکا نیز با  گروهای تروریستی  جمع شده تا جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهد .

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران از نظر نظامی   و سایر حوزه ها  گفت:  پیشرفت های ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز بی نظیر است امروز ما با اول انقلاب قابل مقایسه نیست و نباید فریب افکار دشمن را خورد.

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکایی ها 16 نهاد اطلاعاتی دارند و در این نهادها  نشسته و برای ما تصمیم گیری می‌کنند افزود: به گفته خود آنها اگر کشوری چهار عنصر قدرت را داشته باشد شکست نمی خورد و جمهوری اسلامی ایران این چهار عنصر قدرت را دارد،

وی عناصر قدرت کشور ما را  رهبر مقدر ،  مکتب بزرگ جهاد و شیعه  مردم بزرگ و  دشمن بزرگ برشمرد و تصریح کرد: در واقع  دشمن می‌گوید باید این عناصر را از بین ببریم تا بتوانیم بر این کشور غلبه کنیم  و اینها امروز تلاش می‌کنید که به نوجوانان ما القا کنند که آمریکا دشمن ما نیست.

 وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نیز رژیم صدام دشمن ما نبود بلکه بازیچه بود افزود: باید داستان دفاع مقدس  را برای مردم و نوجوانان نسل امروزبازگو کنیم که هشت سال دفاع مقدس بر ما چه گذشت و چه کشورهایی در کنار عراق بودند که تجهیزات نظامی و گازهای شیمیایی را بر ما تحمیل کردن.د

سردار فرجی افزود:  ما ازمشکلات عبور کردیم تا به اينجا رسیدیم نباید اجازه دهیم ارازل و اوباش و اغتشاشگران  با پشتیبانی دشمن در این کشور هر چه می خواهند انجام دهند.

 وی با بیان اینکه منافقین در همان سالهای ابتدایی انقلاب تا به امروز با  اقدامات تروریستی خود  ده ها هزار از انسانهای بی گناه کشور را شهید کردند گفت: امروز نسل جوان و نوجوان ما بداند دشمن دنبال طرح و موضوع است و در واقعمی گویند جمهوری اسلامی ایران را باید در یک جبهه‌ها کوچک ولی گسترده  نابود کنیم می خواهند توان و احساس امنیت را از ما بگیرند احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات ما چقدر تلفات و شهید دادیم گفت: مگر جرم دختر 22 ساله بسیجی ما چه بود که چشمش تخلیه شد آیا جرمش چادری بودن بود و ده ها نفر دیگر که آسیبهای جدی دیدند  حالا چرا سلبریتیها اینجا موضع نمی گیرند .

وی خطاب به مربیان پرورشی و همه کسانی که متعهد این انقلاب و نظام هستند  گفت: امروز روز بصیرت افزایی و روشنگری برای نسل جوان و نوجوان است و شهید مدافع امنیت ملایر  و سایر شهدای اغتشاشات آبروی این استان و کشور هستند و انقلاب اسلامی با خون این شهدا بیمه شده است.

کد خبر 1228522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha