زنگ‌ استکبارستیزی در مدارس همدان نواخته شد

همزمان با سراسر کشور و هفته بسیج دانش‌آموزی، زنگ‌ استکبارستیزی در مدارس استان همدان نواخته شد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان، همزمان با سراسر کشور و هفته بسیج دانش‌آموزی، زنگ‌ استکبارستیزی امروز (چهارشنبه 11 آبان) در مدارس شهر و روستای استان همدان نواخته شد.

 

«محمود نقوی » در مراسم بزرگداشت روز دانش‌آموز در استان همدان، گفت: گرامیداشت ۱۳ آبان به علت این است تا به دانش‌آموزان نقشی که در کشور دارند را یادآوری کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان  تصریح کرد: نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی باید مشخص شود و دانش‌آموزان قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند. در سال ۴۲ به امام(ره) گفتند «یاران شما چه افرادی هستند؟» و ایشان فرمودند «سربازان من در گهواره هستند

 

نقوی خاطرنشان کرد: نخستین مبارزه دانش‌آموزان، مبارزه علمی، دینی و مذهبی است چراکه دشمن می‌جنگد تا اعتقادات ما را مورد هدف قرار دهد و می‌خواهد علم ما را از بین ببرد بنابراین باید مراقبت کنیم، دشمنان ما دست از دشمنی برنمی‌دارند.

 

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد دانش آموزان را از دست ما بگیرد و به مسیرهای دلخواه خود بفرستد اما ما در نظام تعلیم و تربیت به دنبال این هستیم که دانش‌آموزانی براساس سند تحول بنیادین یعنی انسان‌های سالم، معتقد، همراه با علم و دانش تربیت کنیم.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان افزود: در نظام تعلیم و تربیت به دنبال این هستیم تا دانش‌آموزانی براساس سند تحول بنیادین یعنی انسان‌های سالم، معتقد، همراه با علم و دانش تربیت کنیم

کد خبر 1228526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha