جنگ رسانه‌ای حربه دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام است

پارسا گفت: دشمنان می‌دانند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باید از مردم بهره بگیرند، لذا با استفاده از تمام ابزار رسانه‌ای خویش و ایجاد جنگ‌های روانی در عرصه‌های مختلف به دنبال ایجاد این فاصله هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی پارسا» امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در جلسه جهاد تبیین با مسئولان فضای مجازی بسیج اقشار و بسیج رسانه که در سالن اجتماعات سازمان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان برگزار شد، رسانه را خط مقدم انقلاب و نظام دانست و تاکید کرد: در کشور درگیر جنگ رسانه‌ای و شناختی هستیم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است و رسانه باید این مسیر جهادگونه به مقابله با دشمنان هم نوع خود بپردازد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان پرداختن دشمن به جنگ رسانه‌ای برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمنان می‌دانند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باید از مردم بهره بگیرند، لذا با بهره گیری از تمام  ابزار رسانه‌ای خویش و ایجاد جنگ‌های روانی در عرصه‌های مختلف به دنبال ایجاد این فاصله هستند.

 

وی بر لزوم توجه به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد و قلم را یک امانت دانست که باید در راستای مقابله با جنگ رسانه‌ای استکبار به کار رود و همه اصحاب رسانه در این راستا رسالت دارند.

 

پارسا تجزیه کشور را یکی از اهداف ایجاد آشوب در کشور توسط گروهک‌های تجزیه طلب اعلام کرد و متذکر شد: طی ۴۳ روز گذشته تمامی گروهک‌های تجزیه طلب تمام تلاش خود را برای سرنگونی این‌ نظام به کار بردند، به طوریکه از شبکه تلویزیونی سعودی اینترنشنال سه هزار و ۴۰۰ خبر در این مدت منعکس شده است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جنگ رسانه‌ای به‌ویژه وقایع اخیر در بخش تولید محتوا خوب عمل کنند، اذعان کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با استکبار هستند و باید جهادگونه عمل کنند زیرا وسط یک جنگ تمام عیار هستیم. 

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در ادامه جشنواره رسانه‌ای ابوذر را مورد اشاره قرار داد و با معرفی «اسماعیل بلالایی» به عنوان دبیر هشتمین دوره این جشنواره بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های رسانه‌ای در سطح کشور است که هشتمین دوره آن، دی ماه سال جاری در قالب‌های  «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» برگزار می‌شود.

 

وی « امیدآفرینی(مطالبه‌گری، الگوسازی)»، «مردمی کردن دفاع و امنیت(امنیت پایدار)» و «روحیه جهادی و انقلابی(الگوهای اقدام انقلابی و روحیه جهای در بسیج)»، « آسیب‌های اجتماعی»، «مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه»، «دشمن شناسی»، «توان داخلی»، «خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها»، «سبک زندگی»، «مدیریت بر فضای مجازی»، «دفاع مقدس» و « ایثار و شهادت» را از محورهای جشنواره اعلام کرد.

 

پارسا مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه را یکی از محورهای مهم جشنواره ابوذر اعلام کرد و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت و تولید محتوا در فضای مجازی بیان کرد: گردشگری گیلان، سراوان رشت کوهستان زباله و تهدیدهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله محورهای بومی مهم در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان ۱۵ مهر است، با تاکید بر این نکته که آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای دی ۱۴۰۰ تا ۱۵ آذر سال جاری در رسانه منتشر شده باشند خاطرنشان ساخت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را به سایت «www.abozargilan.ir» ارسال کند.
 

کد خبر 1228544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha