دشمن در اغتشاشات اخیر دچار خطای شدید راهبردی شد

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه دشمن در آشوبات اخیر دچار خطای شدید راهبردی شد گفت: آنها تصور براندازی جمهوری اسلامی را داشتند ولی مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ پاسخی محکم به استکبار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام « ولی عادلی» امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در مراسم گرامیداشت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی(شاهچراغ) در مسجد صفی رشت با بیان اینکه اصناف در طول دوران دفاع مقدس، بعد از آن و به ویژه در دوران کرونا همواره یکی از پیروان و بازوی قوی جمهوری اسلامی هستند گفت: اصناف با کمک خیرین در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در دوران دفاع مقدس با ارسال محموله به جبهه و در دوران کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی به حفظ این نظام کمک کردند.


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توطئه‌های دشمن و محاسبه غلط استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: محاسبات دشمن در طول ۴۴ سال گذشته همیشه علیه ملت ایران اشتباه بوده و به این دلیل همواره تصمیمات اشتباه گرفته و با سرنگونی مواجه شدند‌.


عادلی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، یکی از اهداف ایجاد این اغتشاش را بر اندازی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: مردم با بصیرت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، اجازه چنین کاری را به استکبار نداده است.


وی امنیت امروز جمهوری اسلامی را حاصل مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد، بعد از فوت امام راحل(ره) مسیر انقلاب اسلامی تغییر می‌کند، ولی با معرفی مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جمهوری اسلامی چنین اتفاقی نیفتاد؛ زیرا ملت ایران رهبری توانا دارد.


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن علیه کشور را ایجاد فتنه دانست و گقت: استکبار در سه دهه گذشته فتنه‌ها و اغتشاشاتی را علیه جمهوری اسلامی انجام داد و بعد از شکست در برابر ملت ایران تحریم‌های شدیدی را بر ملت و کشور تحمیل کردند.


عادلی با بیان اینکه عوامل متعددی در محاسبات غلط دشمن علیه ملت ایران نقش دارد، تصریح کرد: نفهمیدن شاخصه معنویت در جمهوری اسلامی و بصیرت این ملت انقلابی ایران دو عامل مهم اشتباه محاسباتی دشمن است.


وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کند و در آشوبات اخیر دچار خطای شدید راهبردی شد اذعان کرد: آنها با حضور چند جوان اغتشاشگر دهه هشتادی که در کل کشور به سه هزار نفر هم نمی‌رسید، تصور بر اندازی جمهوری اسلامی را داشتند ولی مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ پاسخی محکم به استکبار دادند.


وی تاکید کرد: اغتشاشگران و آشوبگران خود عامل اعمال تحریم در جمهوری اسلامی هستند زیرا انجام اینکار دشمن را گستاخ‌تر می‌کند تا علیه جمهوری اسلامی اعمال تحریم کنند.
 

کد خبر 1228546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha