برگزاری جلسات آموزشی تخصصی قرآن کریم ویژه دانش آموزان

یارمحمدی گفت: آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه دانش آموزان در رشته های مختلف پنج شنبه هر هفته در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود.

«ایرج یار محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت:  بر اساس طرحی  با همکاری آموزش و پرورش از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر کرسی های تلاوت قرآن ویژه دانش آموزان در مدارس  در حال اجرا است.

 

  کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: بر اساس این طرح  هر هفته  در یکی از مدارس ملایر کرسی تلاوت قرآن را برای دانش آموزان خواهیم داشت که  در این راستا  این جلسات با حضور قاریان برجسته شهرستان  برگزار می شود.

 یار محمدی با بیان اینکه این برنامه با هدف انس دانش آموزان با قرآن و آشنایی با مفاهیم  این کتاب آسمانی بر گزار می شود افزود: این برنامه همراه با تفسیر آیات، مسابقات متنوع قرآنی نیز برای دانش آموزان همراه است.

 وی اضافه کرد: بعد از این جلسات هفتگی  قرار است کرسیهای تلاوت  به صورت ماهانه  با هدف پیوند مسجد و مدرسه در مساجد نزدیک مدارس برگزار شود.

 وی یادآور شد: همچنین قرار است این محافل قرآنی به صورت فصلی نیز با حضور اولیای دانش آموزان و دانش آموزان برگزار شود.

 یار محمدی تصریح کرد: این طرح با تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی ملایر  بوده و اولین جلسه آن نیز روز گذشته با حضور مربیان پرورشی مدارس  و مربیان طرح امین در دبیرستان دخترانه حاج فراهانی ملایر برگزار شد.

 وی در ادامه با بیان اینکه کرسیهای تلاوت قرآن از سال گذشته در ملایر شروع شده افزود:  کرسیهای تلاوت قرآن هر هفته به صورت مستمر  در مساجد شهر و روستای ملایر برگزار می شود و تا کنون 47 کرسی تلاوت برگزار شده است

وی همچنین به  آموزش تخصصی قرآن کریم در رشته های روخوانی و روانخوانی،  قرائت ، تجوید ، صوت ولحن و حفظ قرآن اشاره کرد و گفت:  این جلسات روزهای پنج شنبه بوده و ویژه دانش اموزان است

 وی افزود: این جلسات با حضور اساتید برجسته  همراه با اعطای گواهینامه معتبر ویژه برادران و خواهران است و علاقمندان جهت شرکت در دوره ها  و کسب اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم (عج) ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه یا با شماره 33350001 داخلی 2 امور قرآنی تماس حاصل کنند.

کد خبر 1228548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha