مردم انقلابی علیرغم مظلومیت در اوج اقتدار برابر فتنه ها ایستاده اند

حجت الاسلام علیه گفت: هیچ توهین و برخوردی نمی تواند ما را از عمل به دین عقب بنشاند و مردم به عنوان پشتیبانان این انقلاب علیرغم مظلومیت در اوج اقتدار در برابر فتنه ها ایستاده اند و دشمن را در اهداف شوم خود به عقب رانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسین علیه» امروز (11 آبان ماه) در آئین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت در حسینیه ثارالله گفت: پیامبر عظیم الشان (ص) در ابتدای رسالت دین مبین اسلام با کفار و جاهلان رحیمانه و حکیمانه برخورد می کرد مگر ایشان را سنگ نمی زدند و مسخره نمی کرد امروز نیز جاهلان با روحانیت برخورد نامناسب دارند اما ما حافظان دین هستیم و باید این مصیبت ها را نیز قبول کنیم.

 

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: هیچ توهین و برخوردی نمی تواند ما را از عمل به دین عقب بنشاند و مردم به عنوان پشتیبانان این انقلاب علیرغم مظلومیت در اوج اقتدار در برابر فتنه ها ایستاده اند و دشمن را در اهداف شوم خود به عقب رانده اند.

 

وی اعلام داشت: امپراطوری رسانه ای استکبار نیز نتوانستند با راهبردهای که در فضای مجازی مهیا شده بود فتنه ها را شعله ور نگهدارد و نشان می دهد که این ریزش ها به دلیل عدم داشتن تقوای سیاسی و اجتماعی است.

 

حجت الاسلام علیه بیان کرد: دشمنان با تمام ابزارهای که در دست دارند به میدان نبرد با حق آمده بودند اما شاهد هستید که امروز جز کینه و شقاوت چیزی از آنها برجای نمانده و همچنان که گفته شد باطل از عدم هست و حق همیشه موجود است.

 

این مقام مسئول افزود: مبارزه در میدان که شیطان بزرگ در یک طرف آن قرار دارد سخت است اما برای کسانی که تقوا و بصیرت دارند این چنین نیست و همه می دانند که چگونه در جبهه حق بایستند.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اضافه کرد: هم دولتمردان آمریکا و هم سیاستمداران اروپایی و حتی اشتغالگران رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی نیز اقرار کرده اند که با ایجاد اغتشاش در کشور به دنبال تغییر ساختار نظام نیستند زیرا توانایی آن را ندارند بلکه می خواهند ایران مقتدر و قوی را مهار کنند تا از پیشرفت های روزافزون جلوگیری کنند.

 

 

کد خبر 1228567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha