آغاز توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی میان سیل زدگان فارس

آئین توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌ های آسیب دیده از سیل تابستان استان فارس با حضور مسئولان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آئین توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌ های آسیب دیده از سیل تابستان استان فارس، امروز چهارشنبه (11 آبان) با حضور مسئولان استان آغاز شد.

حسین پورنورعلی در این آئین گفت: ۳۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و سرویس چینی و ... به بین سیل زدگان استان فارس توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس افزود: این وسایل میان خانواده‌ های آسیب دیده از سیل تابستان استان فارس توزیع می شود و ارزش ریالی این سری لوازم  ۶ میلیارد تومان (هر سری ۲۰ میلیون تومان) است که در ۱۴ شهرستان استان توزیع می ‌شوند.

اسماعیل محبی پور هم با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس برای  حمایت از اقشار محروم و کم‌ برخوردار بیان کرد: برای رفع محرومیت در این مناطق مردم خیر و مسئولان و سازمان ها باید تعامل خود را افزایش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: طی یکسال گذشته و وقوع سیلاب‌ های ناگهانی، خسارت‌ های سنگینی به مناطق روستایی و شهر‌های دور دست استان وارد شد و برای جبران بخشی از  خسارت‌ ها در کنار دولت، مجموعه‌ هایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمک مطلوبی کرده اند.

وی اضافه کرد: کمک مجموعه ‌های دولتی و غیردولتی و گروه‌ های جهادی تسکینی بر درد‌های مردم است تا با حداکثر توان مشکلات هم استانی ‌ها رفع شوند.

محبی پور تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که امانتدار بخشی از سرمایه‌ های ملی است در سال های اخیر در توسعه‌ فضا‌های آموزشی و تفریحی همچون کتابخانه ‌ها، مدارس، مراکز بهداشت و درمان و تهیه و توزیع اقلام ضروری افراد نیازمند اقدامات موثری انجام داده است و امیدواریم با برنامه ‌ریزی صحیح ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت ادارت و نهاد‌ها و مردم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

آیت ‌آلله لطف ‌الله دژکام هم در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مرحله «شهید هاشمی ‌نژاد» را برای کمک به سیل زدگان فارس به اجرا درآورده است.

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کنار گروه های جهادی در میدان برای کمک به مردم استان همواره حضور داشته اند.

وی  تاکید کرد: خیرین و نیکوکاران برای ازدواج آسان و پایدار جوانان هم باید وارد عرصه شوند و برای پیشرفت کار خیر در فارس همه ما باید کمک کنیم.

کد خبر 1228589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha