پدافند غیر عامل اصلی برای مقابله با هرنوع تهدید است

زیویار با تاکید بر ضرورت تقویت پدافند غیر عامل، افزود: پدافند غیر عامل تاریخی به قدمن حیات بشر دارد و عامل اصلی در مقابله با هر نوع تهدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» امروز در همایش پدافند غیرعامل لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت پدافند غیر عامل، اظهار داشت: پدافند غیر عامل یکی از مهم ترین ماموریت ها برای صیانت از داشته هاست.

 

وی با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل اصلی برای مقابله با هرنوع تهدید است، افزود:  یکی از وجوه پدافند غیر عامل، این است که بدانیم چه توانمتدی ها و قابلیت هایی داریم و برای صیانت از این توانمندی ها چه کارهایی می توانیم انجام دهیم.

 

استاندار لرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته، ادامه داد: صیانت از دستاوردها و توانمند های انقلاب از وجوه پدافند غیرعامل است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به شاخص های پدافند غیر عامل، افزود: پدافند غیر عامل  تاریخی به قدمت حیات بشر دارد، همچنان‌که ساختن قلعه‌ها و حفاظت از داشته‌ها جزئی از پدافند غیرعامل بوده است.

 

زیویار بیان داشت: پدافند غیرعامل یک اصلی دائمی برای مقابله با هر نوع تهدیدی است، هر تهدیدی که زندگی بشر را در بر گیرد.

 

وی با بیان اینکه آمادگی حداکثری در پدافند غیرعامل موجب مصونیت در برابر تهدیدها می‌شود، افزود: هر جامعه‌ای برای حفظ خود از دسیسه های دشمنان و بلایای طبیعی نیاز به تقویت زیرساخت ها و ارتقای پدافند غیرعامل دارد.

 

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به مناسبت های  13 آبان سال 56، افزود: این مناسبت ها باید برای نسل جدید تبیین شود.

 

زیویاربا اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1228595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha