استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرت ها، باید به خوبی در مدارس تبیین و بازگو شود

محمدی گفت: پیام اصلی هفته بسیج دانش آموزی، یعنی استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرتها، باید به خوبی در مدارس تبیین و بازگو شود تا قشر دانش آموز با آمریکا که یک نماد استکباری است، به خوبی آشنا شوند.

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره آغاز هفته بسیج دانش آموزی، گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی در راستای یادواره شهدای دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله سرود دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی، نقاشی و روزنامه‌دیواری در مدارس روستایی و شهری اجرا و در حال برگزاری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود:  آموزش و پرورش، ادارات و ارگان ها همه آماده اجرای برنامه های هفته دانش آموزی هستند و این هفته بهترین فرصت برای گفتگو با جوانان به ویژه دانش آموزان است.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در دومین شهر مقاوم کشورگیلانغرب ،خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی، زنده نگه‌داشتن نام و یاد تمامی شهدای دین و میهن به ویژه شهدای دانش آموز است.

 

محمدی تصریح کرد: دانش آموزان باید در راستای تحقیق و شناخت هدف، منش، تفکر، انگیره و دیدگاه افرادی که امروز جهت گرامیداشت آنها گرد هم آمده ایم، کوشا باشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و راهبردی با دانش‌آموزان با محوریت تشریح برنامه‌های گام دوم انقلاب، حجاب و عفاف، همایش دختران دهه هشتادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های شاخص در هفته بسیج دانش آموزی است.

 

وی گفت: در حاشیه راهپیمایی  روز جمعه ۱۳ آبان ماه جاری نمایشگاه ایستگاه فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می شود و «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نماد پرچم دانش‌آموزی است که آمریکای جنایتکار پشت تمام قضایا، ناامنی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور است.

 

کد خبر 1228621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha