۱۳ آبان، چراغ راه ملت ایران در ۴۳ سال گذشته/ دشمن با همه سازوبرگ به جنگ مردم و انقلاب اسلامی آمده است

پایین محلی گفت: سیزده آبان در تاریخ پرفراز و نشیب اما سراسر غرور و افتخار ایران اسلامی، از روزهای پرفروغی بوده که بیش از ۴۳ سال، چراغ راه ملت عزیز ایران است.

«عیسی پایین محلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان اظهار کرد: سیزده آبان در تاریخ پرفراز و نشیب اما سراسر غرور و افتخار ایران اسلامی، از روزهای پرفروغی بوده که بیش از 43 سال، چراغ راه ملت عزیز ایران است.

 

فرماندار گرگان 13 آبان سال 1357 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: فرزندان این سرزمین در حماسه یوم‌الله 13 آبان سال 1357 با تکیه بر قدرت لایزال الهی، استعمار و استکبارجهانی را به خاک مذلت افکندند. روزی که ملت ایران به همه دنیا نشان داد که قدرت‌های به اصطلاح عظیم طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی هستند.

 

وی با بیان اینکه حماسه خونین لاله‌های انقلاب اسلامی در سیزدهم آبان ماه، این روز را به نام «دانش‌آموز» در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار کرده است، گفت: در آن روز دانش‌آموزان مسلمان به نشانه اعتراض به استبداد رژیم منحوس پهلوی در دانشگاه تهران اجتماع کردند تا غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بزدایند اما تاریخ گواه خون به ناحق ریخته فرزندان این ملت است.

 

پایین محلی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی با تمام سازوبرگ خود وارد جنگ علیه ملت ایران شده و بیش از همه اذهان نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است اما دشمنان نیز به خوبی می‌دانند ایران اسلامی تاکنون با پشتوانه و بصیرت مثال‌زدنی مردم و رهبری مقام عظمای ولایت، توطئه‌ها و فتنه‌های عظیم و پیچیده‌ای را خنثی کرده و پشت سر گذاشته است.

 

وی گفت: نسل نوجوان و جوان ما امروز بیش از هر زمان دیگری باید با خوی استکباری و استعماری دشمنان و در رأس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی آشنا شوند و این وظیفه خطیر جهاد تبیین، برعهده همه ما قرار دارد.

 

فرماندار گرگان ضمن دعوت از آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی و ولایی شهرستان گرگان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه بیان کرد: یقین دارم نوجوانان و جوانان برومند این سرزمین مانند همیشه، در این روز بزرگ بار دیگر حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

 

کد خبر 1228645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha