هدف از سفرهای شهرستانی، آشنایی با مشکلات و رفع کاستی هاست

مرتضوی گفت: هدف از سفرهای شهرستانی بررسی مشکلات و چالش های شهرستان ها و تلاش برای حل این مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز چهارشنبه (۱۱ آبان) در بدو ورود یه شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هدف از سفرهای شهرستانی بررسی مشکلات و چالش های شهرستان ها و تلاش برای حل مشکلات است.

 

استاندار اصفهان افزود: در جریان این سفرها تلاش می شود مصوبات سفر ریاست جمهور به استان پیگیری و کاستی هایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد رفع شود.

 

مرتضوی تصریح کرد: در سفرهای شهرستانی سعی می شود با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و بازدیدهایی که به صورت پراکنده از مناطق مختلف شهرستان صورت می گیرد، مشکلات شناسایی و جهت رفع آن ها راهکارهایی اندیشیده شود.

 

استاندار اصفهان بر رونق اشتغال روستایی تاکید کرد و گفت: مسلما مردم به دنبال زندگی آرام و با آسایش بیشتر هستند از این رو وظیفه ماست که زیرساخت ها را در بخش روستایی فراهم کنیم تا روستاییان مجبور نباشند برای معیشت بهتر به شهرها مهاجرت کنند.

 

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم زیرساخت های اولیه زندگی، معیشت و اقتصاد مناسب را برای روستاییان فراهم کنیم و در این بازدیدها تلاش می کنیم با شناخت مزیت ها و کاستی ها زیرساخت های لازم را تقویت کنیم.

کد خبر 1228673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha