لزوم گفتگو با دانش آموزان و دانشجویان/  دشمن با طمع به مشکلات داخلی ایران می خواهد بار خود را ببندد

سردار نقدی با تاکید بر اینکه باید با دانش آموزان و دانشجویان گفتگو و در جامعه روشنگری کرد: دشمنان به مشکلات داخلی ما طمع کردند که بار خودشان را ببندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدرضا نقدی، چهارشنبه(۱۱ آبان) در نشست با نخبگان بسیجی استان یلد شهدای حادثه تروریستی شیراز را گرامی داشت و افزود: قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم و بهتر می فهمیم اگر شهید سلیمانی و مدافعان حرم نبودند، این موجودات(داعش) با ملت ما چه می کردند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس مشکلات اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه امروز بخش اعظم کشورهای دنیا با این مشکلات مواجه است؛ تحریم های ظالمانه علیه ایران طی چهار دهه از انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: ۱۲ سال است با ذره‌بین معاملات و روابط اقتصادی ما را زیر نظر دارند و آن را همه جانبه قفل می کنند.

 

 

 

وی به هم عهدی برخی کشورها علیه ايران هم اشاره و تصریح کرد: حتی داروی بیماران خاص را تحریم کردند اما امروز فرانسه و آلمان و دیگر کشورهای اروپایی در بحث انرژی چند ماه توسط روسیه تحریم شده اند و مردم آنها کف خیابان هستند.

 

 

 

نقدی با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور و اینکه بخش زیادی از مردم با سختی معیشت می گذرانند؛ افزود: یک اشکال نیز خودمان ایجاد و مردم و جوانان را در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها و متاسفانه به گونه ای عمل کرده ایم که دشمن تصمیم می گیرد مردم و جوانان ما چه چیز را ببینند و چه چیزی را نبینند.
 

 

 

 

وی حذف عکس شهید سلیمانی و هشتگ شاهچراغ از پیام رسان های خارجی را نمونه آشکار مدیریت دشمن بر فضای مجازی دانست و افزود: صدها صفحه و کانال انقلابی را می بندند و جریان فساد را باز می گذارند.
 

 

 

معاون سپاه پاسداران ادامه داد: فشارها علیه کشور به این دلیل هم هست که منحنی های مولفه قدرت ایران در تمام ۴۳ سال رو به بالا بوده و هیچ زمانی افت نکرده در حالیکه مولفه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت رو به پائین است و ما به جایی نزدیک شدیم که این مولفه ها از هم عبور کند و در شرایط بالاتر از آنها قرار بگیریم و این برای آنان قابل قبول نیست.

 

 

 

وی شکست دشمن در خاورمیانه با وجود هزینه های فراوان را هم مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اراده سیاسی ما غالب است و همه آنچه امریکا تصمیم می گیرد در منطقه شکست می خورد و هرچه ایران تصمیم می گیرد پیروز می شود.

 

 

 

وی سپس درباره حوادث اخیر کشور اظهار کرد: باید ببینیم این اتفاقات محصول کدامیک از این دو واقعیت است؟ اگر گرانی، مشکلات بیکاری و معیشتی عامل اصلی این رفتار و حرکات باشد، طبیعتاً باید شعار خاص خود را داشته و هدف گیری به سمت مسببان مشکلات باشد و منطق پیام همان ها باشد اما آیا یک شعار که بیانگر مشکلات واقعی جامعه باشد، را می بینیم؟

 

 

 

سردار نقدی با بیان اینکه ماهیت این حرکت از همین جا مشخص می شود زیرا آنها به مشکلات داخلی ما طمع کردند که بار خودشان را ببندند و واقعیت اقتدار و سربلندی ما را به چالش بکشند؛ گفت: کشوری که ۱۲ سال سخت ترین تحریم ها را علیه آن اعمال کردند امروز می گویند به قدرتمندترین سازنده سلاح دنیا، تسلیحات می فروشد.

 

 

 

وی با اشاره به جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی و سپس تهدید به زدن ۵۳ نقطه فرهنگی ایران یادآور شد: همان زمان پاسداران انقلاب عین الاسد را شخم زدند و آنها هیچ غلطی نکردند و این اقتدار را دنیا دید و سبب شد چین و روسیه بال و پر گرفته و در مقابل آمریکا بایستند و امروز آمریکا زورآزمایی می کند تا دولت طرفدار خود را در عراق روی کار بیاورد اما شکست می خورد و این واقعیت ها هر روز اتفاق می افتد و مسئله این است حوادثی که پیش آمد ناشی از این بوده که می خواهند پیشرفت بزرگ ملت ایران را متوقف کنند و باید هوشیار بود که آنها هیچ کمکی در بهبود وضع اقتصادی و باز شدن گره نمی کنند.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه قرارگاهی از ۳۶ کشور در سنتکام تشکیل شده و پول ها، جاسوس ها و شبکه ها را علیه ملت ایران به میدان آوردند؛ افزود: بحمدلله ملت مومن ایران اسلامی با صلابت و پاسخ محکم نشان دادند شایسته مدالی هستند که امام در وصیت نامه خود به آنها داد که بالاتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صل الله علیه و آله هستند.
 

 

 

 

وی با طرح این پرسش که آیا اینقدر احساسات و عواطف امریکایی ها شدید است که نمی توانند مرگ یک دختر را تحمل کنند؟ گفت: این در حالی است که خودشان میلیون ها انسان را مانند مورچه زیر پا له کرده و در دنیا کشته و در عراق و افغانستان صدها هزار نفر را قتل عام و بیمارستان افغانستان را بمباران کردند اما در پی مرگ یک خانم در کشور ما  برخلاف همه دلایلی که مبنی بر بیماری او بیان شد، می بینیم چه می کنند.

 

 

 

 

سردار نقدی ادامه داد: بر اساس گزارش های خودشان، چهار هزار و ۲۳۴ نفر در زندان های آمریکا در سال ۲۰۱۹ کشته شدند و سالیانه چند هزار نفر در زندان های آنها کشته می شود و به اندازه کل زندانی های جهان در آمریکا زندانی وجود دارد و اینگونه با آنها رفتار می شود یا عربستان که 37 نوجوان را اعدام کرد که جرم آنان پخش اعلامیه علیه رژیم سعودی بود و یا سال  80 نوجوان را گردن زدند و هر روز هم در یمن جنایت می کنند و جمال خاشقچی که مخالف سیاسی خوشان است را با اره تکه تکه کرده و در اسید حل کردند و همه دنیا این را فهمید اما حالا مدعی حقوق بشر شدند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه گورستان های دسته جمعی انگلیس در کانادا کشف شد؛ تصریح کرد: می بینیم در اتفاق اخیر کشور ما چه کارها و هزینه ها کردند اما این ماجرای حقوق بشر و دلسوزی نسبت به یک ملت و زن نیست و ما نباید حافظه تاریخی مان را از دست بدهیم؛ کومله مدعی زن، زندگی، آزادی است؟! در حالی که خشن ترین گروه بودند و کسانی را که اسیر می کردند با سرامیک می بریدند که زجرکش بشوند و اگر جنایت و خیانت منافقین در حق خودشان را بنویسند شاید ۱۰ جلد بشود.

 

 


 

معاون سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کسانی که چنین فجایعی به بار آورند اما به ما می گویند دیکتاتور! ادامه داد: همه رژیم های نمره یک دیکتاتوری، نوکر آمریکا هستند لذا باید مسئله اصلی را پیدا کنیم و آن این است انقلاب اسلامی با اقتدار به نقطه تقاطع نزدیک می شود و رهبری فرمودند هندسه جهانی قدرت در حال تغییر است و کسانی که بالا بودند، در حال پائین آمدن هستند و دست و پا زدن های دشمن برای این است و مسئله فوت یک خانم نیست.

 

 

 

وی با تصریح به این مطلب که ما در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم و و رهبری در بیانیه گام دوم می فرمایند مهم ترین وظیفه شما امروز شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است؛ اظهار کرد: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.

 

 

 

 

سردار نقدی در همین رابطه تاکید کرد: باید خانه به خانه، مدرسه به مدرسه و محله به محله مردم و افرادی را که احیاناً تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفتند نسبت به واقعیت روشن کنیم؛ سعه صدر نظام در بیش از 40 روز اخیر در برخورد با اغتشاشگران را ببینید؛ کجای دنیا اینقدر سعه صدر هست که هشت سال دولتی می آید که تفکرش برخلاف اصول اساسی نظام است اما چون رای مردم است، تحمل شود؛ زیرا ولایت فقیه می گوید در انتصابات دخالت نکنید و ولایت فقیه ضد دیکتاتورترین پدیده در حاکمیت است و مانع دیکتاتوری در حکومت شده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: ایرادات خود را باید خودمان با تلاش و کار برطرف کنیم و مسائل اقتصادی را باید از مسیر خود حل کرد گرچه یک جاهایی خودمان گره ایجاد کردیم.
 

 

 

سردار نقدی گفت: توطئه دشمنان شکست خورد و تمام شبکه جاسوسی و عناصری که سال ها آموزش داده بودند و همه رسانه ها را در حد رسوایی به میدان آوردند و ما از لحاط حقوقی ضعیف عمل کردیم.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه باید با دانش آموزان و دانشجویان گفت و گو کرد؛ افزود: امروز ما دست برتر را داریم و کسانی که الگوی آنان غرب است بگویند آمریکا و اروپا 300 سال فرصت داشتند با دستان باز و بدون هیچ مزاحم اما محصول آن میلیون ها کارتن خواب، فقر و بیشترین زندانی دنیا و ولنگاری شده است.

کد خبر 1228690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha