تاکید استاندار گلستان بر برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان/ حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

زنگانه با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان گلستان تاکید کرد: حضور پرشور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «علی محمد زنگانه» امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان) در جلسه شورای اداری استان با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهارکرد: امسال شرایط متفاوتی را تجربه می کنیم و با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب، لازم است همه دلسوزان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز در میدان حاضر شوند.

 

استاندار گلستان گفت: راهپیمایی سیزده آبان امسال با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم متفاوت و ویژه خواهد بود و باید در زمان باقی مانده از همه مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

 

وی با اشاره به سردمداری دشمنان خارجی در آشوب ها و اغتشاشات اخیر، افزود: در حوادث اخیر همه دشمنان نظام و ملت ایران از منافقین و سلطنت طلب ها تا برخی سفارتخاته های خارجی و دولت های مرتجع به صحنه آمدند تا جمهوری اسلامی را به چالش بکشند.

 

زنگانه خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مانند همیشه توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی و نقش برآب می کند.

 

وی بر آمادگی دستگاه های اجرایی برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: در هفته دولت امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

کد خبر 1228715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha