اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» برگزار می شود

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره امشب پنج شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا فیروزه» دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» اعلام کرد: پس از دو روز رقابت پنج اثر نمایشی خیابانی و پنج اثر صحنه ای، آیین اختتامیه این جشنواره امشب پنج شنبه ساعت 18 در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می شود.



وی نمایش های صحنه ای سیزدهمین دوره از جشنواره تئاتر بسیج را  «ثانیه صفر» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی سعید نیستانی، «حیرانی» به نویسندگی و کارگردانی محمد بکرانی از بجنورد، «گوهر» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی عطیه یوسفی از شیروان، «مرگ بر مرگ» به نویسندگی رسول بانگین و کارگردانی لیلا احمدی و «مرغ حق روی درخت کنار» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی مخدره شفیعی راد معرفی کرد.

 

فیروزه افزود: نمایش های «هناس» به نویسندگی سید سروش پیمبری و کارگردانی مهدی فخرانی از شهرستان جاجرم، «اسطوره» به نویسندگی و کارگردانی حمید عابدی از فاروج، «مهجورا» به نویسندگی محمد مهدی شاهی پناه و کارگردانی انسیه حاجی زاده از گرمه، «روایت ناتمام» به نویسندگی حکیمه وقاری و کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین و «فریب» به نویسندگی حنا مقامی مقیم و کارگردانی مهدی بختور از اسفراین هم در بخش نمایش خیابانی با هم رقابت کردند.

 

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق خراسان شمالی داوران این جشنواره را «حجت علیخانی»، «مهدی کشمیری» و «رضا لنگری» معرفی کرد.

 

اختتامیه کشوری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق آذرماه سال جاری برگزار خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1228735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha