کمیته همکاری طلاب و آموزش و پرورش فرصتی برای ارائه محتوای ارزشمند به دانش آموزان را فراهم می کند

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه مبلغین فرصت ارزشمندی برای ارائه محتوای ارزشمند به دانش آموزان را دارند، گفت: با توجه به نقش دانش آموزان در مدارس، کمیته همکاری طلاب و آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی لازم را برای دانش آموزان داشته باشد.

حجت الاسلام «عبدالرحیم عبودی» با اشاره به نشست های مشترک شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: خاطره خوبی از تشکیل کمیته همکاری طلاب و آموزش و پرورش در شهرستان باشت دارم و اعتقاد بر این است که اگر از ظرفیت ها به درستی استفاده شود، شاهد تاثیرگذاری آن در جامعه خواهیم بود.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مبلغین فرصت ارزشمندی برای ارائه محتوای ارزشمند به دانش آموزان را دارند، گفت: با توجه به فضای عمومی کشور و نقش دانش آموزان در مدارس، کمیته همکاری طلاب و آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی لازم را علاوه بر طرح «امین» برای دانش آموزان در نظر داشته باشند.

 

وی پیشنهاد داد، باید در دو جنبه یکی معلمین و دوم دانش آموزان فعالیت ها انجام شود و حداقل ماهی یکبار معلمان دسته‌بندی و از ظرفیت روحانیون برای پاسخگویی به شبهات آنها استفاده شود.

 

حجت الاسلام عبودی برگزاری این نشست ها را فرصت خوبی برای ارتباط حوزه و آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای مدارس، ائمه جمعه در شهرستانها روزانه در نشست‌های مدارس حضور خواهند داشت.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرکز استان نیز می‌توان از ظرفیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برای حضور در مدارس و پاسخگویی به برخی از شبهات استفاده کرد.

کد خبر 1228746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha