جریانی که در کشور آشوب بپا می‌کند و خون مردم را می‌ریزد، معترض و منتقد نیست/ مردم در ۱۳ آبان دشمنان را ناامید می‌کنند

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بین اعتراض و انتقاد با آشوب و اغتشاش تفاوت است، گفت: جریانی که در کشور آشوب بپا می‌کند، خون مردم را می‌ریزد و اموال عمومی را تخریب می‌کند دیگر معترض و منتقد نیست.

حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: امروز دشمنان جنگی ترکیبی و شناختی را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند و همه توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم کشورمان به کار گرفته‌اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن تلاش می کند از پیکره خودی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند و در این مسیر هم عده ای را فریب داده و به دام انداخته است.

 

وی افزود: بخشی از افراد جامعه به شرایط معیشتی و اقتصادی نقد داشته باشند که اعتراض و انتقاد خود را هم به صورت مسالمت آمیز بیان کردند اما جریانی که در کشور آشوب بپا می کتد، خون مردم را می ریزد و اموال عمومی را تخریب می کند دیگر معترض نیست چراکه اعتراض و انتقاد با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور با بصیرت و هوشمندانه همه اقشار به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان سبب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

 

کد خبر 1228752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha