اقناع افکار عمومی و تبیین جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام مطیعی با تأکید برتوجه اقناع افکار عمومی و تبیین جوانان بیش از پیش گفت: بایدبا توجه به جهاد تبیین دسیسه دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» در جلسه شورای اداری استان سمنان با اشاره به راهپیمایی ۱۳آبان ماه درسال جاری گفت: ۱۳ آبان ماه روزی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب است چرا که در این روز ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران برملا شد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با بیان اینکه انتقال و یادآوری حوادث آن روزها به دانش‌آموزان و دانشجویان موجب می‌شود که آنان قدر روزهای انقلاب را بدانند، اضافه کرد: وجود فضای مجازی و بمباران‌های خبری و شایعات، وظیفه ما را برای رساندن صدای ایرانیان در مقابل استکبار جهانی به عالمیان سنگین‌تر می‌کند.

 

وی روز دانش‌آموز را، روز استکبارستیزی جهانی دانست وافزود: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه در مقابل آمریکا و استکبار جهانی آنچه مهم است، پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، علمی، پهپادی و ... است، تاکید کرد: در جنگ نرم و سخت باید قوی باشیم تا دشمن از ایران اسلامی رعب و وحشت داشته باشند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه دشمن با روش‌های مختلف مانند بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است اظهارداشت: در این شرایط باید هوشیارانه عمل کرد و با توجه به جهاد تبیین دسیسه دشمنان را آشکار و خنثی کنیم.

 

وی با تأکید براینکه باید اقناع افکار عمومی و تبیین جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد ادامه داد:ایران اسلامی سیلی‌های متعددی به گوش استکبار گران زده است.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ضد استکباری، بیان کرد: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

 

 در سراسر استان سمنان،راهپیمایی ۱۳ آبان ماه فردا  قبل از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1228765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha