امیدواری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس برای خروج پتروشیمی گلستان از بن‌بست/ آخرین اقدامات برای ازسرگیری این پروژه در حال انجام است

سنگدوینی با اشاره به رفع بخش زیادی از مشکلات پتروشیمی گلستان، گفت: اقدامات نهایی برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است.

«رمضانعلی سنگدوینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: ساخت پتروشیمی گلستان به حدود ۱۶ سال قبل باز می‌ گردد و با توجه به اینکه این پروژه اولین تجربه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی و صنعتی بود، متاسفانه با گذشت این سال ها به نتیجه نرسیده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت این سال ها پروژه پتروشیمی گلستان فقط در حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید همه دست به دست دهیم تا مشکلات این پروژه برطرف شود.

 

وی افزود: در سفری که رئیس قوه قضاییه به استان گلستان داشت دستورات ویژه ای برای رفع مشکلات پروژه پتروشیمی با حدود ۹۵ هزار سهامدار صادر کرد و با پیگیری های رئیس کل دادگستری گلستان مباحث حقوقی این پروژه به فرجام رسید.

 

سنگدوینی بیان کرد: همچنین در سفر رئیس جمهور به ‌گلستان نیز یکی از مهم ترین خواسته های استان فعالسازی دوباره پروژه پتروشیمی گلستان بود که در این زمینه آیت الله رئیسی به وزیر نفت دستورات لازم را داد تا هلدینگ خلیج فارس و صنایع ملی پتروشیمی ایران در مجتمع پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری کنند.

 

وی ادامه داد: اقدامات نهایی برای از سرگیری فعالیت پروژه پتروشیمی گلستان در حال انجام است.

 

کد خبر 1228774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha