کانون های مساجد جهرم میزبان جشن ولادت امام حسن عسکری (ع) شد

نعمت الهی از برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم خبر داد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین های جشن سالروز میلاد با سعادت یازدهمین امام شیعیان، حضرت امام حسن عسکری (ع) با حضور اهالی مسجد، شهروندان و بچه های مسجد به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: این آیین شب گذشته با برگزاری ویژه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

وی بیان کرد: اجرای سرود، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه شرکت کنندگان در مجلس جشن، اجرای برنامه تئاتر طنز به همت گروه نمایش کانون و... از جمله عناوین این آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده است.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردارشهید علی اکبر رحمانیان» نیز شب گذشته با برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام یازدهم (ع) میزبان و پذیرای دوستداران و محبان اهل بیت (ع) بودند.

 

وی ادامه داد: این برنامه با نوای مولودی خوانی «عطایی» و «غضنفری» و با حضور پرشور بچه های مسجد و ارادتمندان به خاندان اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم اظهار کرد: در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» نیز آیین جشن و سرور با سخنرانی امام جماعت مسجد و مولودی خوانی «بهمن زادگان» مدیر این کانون برگزار و در کانون فرهنگی هنری «استاد شهید مطهری» نیز آیینی به همین مناسبت برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: آیین جشن و سرور میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) در دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم به ویژه در بخش های «کردیان» و «سیمکان» نیز با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار شده است.

 

کد خبر 1228793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha