برگزاری ۲۴ یادواره شهید به همت کانون شهدای شهرک ولیعصر(عج)

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ یادواره شهید سرافراز (محله ولی عصر) به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری در این مسجد برگزار شد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: برنامه های فرهنگی و مذهبی متفاوتی در مناسبت های مختلف در مسجد مسلم بن عقیل (ع) برگزار می شود که از جمله برنامه های شاخص امسال برگزاری 24 یادواره شهید سرافراز (محله ولی عصر) هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان عنوان کرد: پس از دو سال شیوع کرونا و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی متعدد استقبال خوبی از سوی مردم و مسئولان جهت شرکت در برنامه ها صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد داشت زیرا که سعی و تلاش ما  بر این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به جایگاه شهدا خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا مورد احترام و افتخار مملکت هستند و تنها با برگزاری یادواره و یاد و گرامیداشت آنان می توانیم گوشه ای از زحمات عزیزان سفر کرده آنان را جبران کنیم.

 

وی اضافه کرد: در این مدت با حضور اقشار مختلف مردم، شاهد برگزاری مراسم شهادت ها و ولادت ها در تمام مناسبت ها، نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشا، دعای زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و اعتکاف ویژه خواهران و برگزاری همایش های فرهنگی و مذهبی شهرستان بوده ایم.

 

وی برگزاری مراسم شب های قدر و افطاری و کرسی های تلاوت و جزءخوانی و مراسمات معنوی ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری کلاس درس جهت تدریس به صورت رایگان برای تدریس در تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان (خواهران و برادران) و خانه هلال احمر  (آموزش های پزشکی و خدمات سلامت و مشاوره) را از دیگر برنامه های مسجد در ایام و مناسبت های مختلف برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 1228804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha