برگزاری ویژه مراسم ۱۳ آبان در بیش از ۷۰ کانون مساجد صومعه‌سرا

نیک انجام از برگزاری ویژه مراسم ۱۳ آبان در بیش از ۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا خبر داد.

«یوسف نیک انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان و هفته مبارزه با استکبار جهانی در بیش از ۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا برگزار می شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا سیزده آبان را نقطه عطفی در تاریخ ایران خواند و افزود:  در این روز ابهت توخالی استکبار و آمریکا برای همیشه تاریخ شکسته شد و مزدوران آمریکایی با ذلت خاک ایران اسلامی را برای همیشه ترک کرده و لانه جاسوسی آن ها توسط دانشجویان خط امام پاکسازی شد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور، سیزده آبان امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است گفت: درهمه حوادث مهم رخ داده در ۱۳ آبان نقش استکبار جهانی به ویژه آمریکا به چشم می خورد.

 

نیک انجام تصریح کرد: نمایشگاه ویژه ۱۳ آبان و شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان صومعه‌سرا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا به مدت سه روز برپا می‌شود و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) ویژه مراسم‌هایی در کانون‌های مساجد برپا است.

کد خبر 1228821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha