باید به صنعت چاپ نگاهی جدی تر شود

باغبان نژاد با بیان این که چاپ و صنعت چاپ زمینه ساز فروش شایسته یک محصول است، گفت: برای پیشرفت همه جانبه کشور باید به صنعت چاپ نگاهی جدی تر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «رحمان باغبان نژاد» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صنعت چاپ در زندگی امروز انسان، اظهارکرد: این روزها، موضوع چاپ در تمامی ابعاد و وجوه زندگی نقش نمایانی دارد و نمی توان حوزه های مختلف را اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درمانی و ورزشی بدون صنعت چاپ تصور کرد.

 

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی با بیان این که چاپ و صنعت چاپ زمینه ساز فروش شایسته یک محصول است، عنوان کرد: از کتاب و دفتر دانش آموزان تا نسخه های درمانی پزشکان و از پارچه ها و منسوجات تا صنایع سنگین فلزی و غیرفلزی، برای عرض اندام در بازارهای داخلی و خارجی، نیازمند صنعت مهم و کاربردی چاپ هستند.

 

وی با تاکید بر این که صنعت چاپ با تمام عرصه های زندگی مردم گره خورده است، تصریح کرد: به دلیل همین نقش کلیدی و راهبردی، صنعت چاپ همواره جز صنایع تراز اول کشورهای جهان مطرح بوده و همیشه مورد توجه مسئولان قرار داشته است.

 

باغبان نژاد با اشاره به مشکلات زیادی که صنعت چاپ با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: باید حمایت های بیشتر و مناسب تری از صنعتگران این حوزه از بعد اقتصادی صورت گیرد تا بتوان با ورود دستگاه های جدید، زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی این صنعت شویم.

 

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی همچنین به برگزاری بیست و دومین جشنواره صنعت چاپ خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: این جشنواره می تواند گام مهمی در راستای همگرایی فعالان صنعت چاپ و مسئولان تصمیم ساز در این زمینه باشد.

کد خبر 1228840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha