راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به فتنه انگیزی های رژیم مستکبر آمریکا است

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پاسخ دندان شکنی به فتنه انگیزی های رژیم مستکبر آمریکا و جریان فتنه است.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، سه رویداد تبعید امام خمینی در سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را نیروی محرکه حرکت‌های مردمی به سمت انقلاب برشمرد و اظهار کرد: این سه رویداد اگرچه در فاصله زمانی ١۵ ساله اتفاق افتاده، اما هر سه حرکت، پیش برنده و منشأ شکل‌گیری هویتی ماندگار به نام انقلاب اسلامی شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: با توجه به هجمه‌های اخیر جریان نفاق و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار کودکان بی دفاع، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پاسخ دندان شکنی به فتنه انگیزی های رژیم مستکبر آمریکا و جریان فتنه است.

 

وی گفت: ملت صبور و فهیم ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخ این اتفاقات و اغتشاشات را هم به جریان استکباری و هم به جریان نفاق در میدان خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: مردم ما قطعاً در روز ۱۳ آبان با حضور حماسی خود در صحنه، انزجار خود از آمریکا را نشان می‌دهند و بیان می‌کنند که با سیاست‌های آمریکا و اهداف پلیدی که در کشورمان داشته است، مخالف هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان از کلیه مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی، هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی، مداحان، شعرای آیینی و ... دعوت می‌کند تا با حضور پر شور و انقلابی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخ محکم و کوبنده به استکبار جهانی و عوامل داخلی آنها بدهند و بار دیگر پایبندی خود را به آرمانها و ارزشهای والای امام و انقلاب ثابت کنند.

کد خبر 1228853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha