توطئه‌های دشمن خللی در مسیر تحقق «ایران قوی» ایجاد نمی‌کند/ چرا حامیان اغتشاشگران برای «آرتین» در فضای مجازی هشتک‌سازی نکردند؟

خدائیان گفت: دشمنان باید بدانند که این توطئه‌ها خللی در روند رو به پیشرفت کشور در مسیر تحقق «ایران قوی» به وجود نخواهد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «ذبیح الله خدائیان» امروز (پنجشنبه ۱۲ آبان) در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بازرسی استان گلستان با اشاره به حوادث اخیر در برخی مناطق کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌ های اخیر هشدارهای زیادی برای جنگ نرم دشمن و توجه به فضای مجازی دادند و امروز می بینیم دشمن با توطئه همیشگی خود در صدد آسیب زدن به ملت ایران و انقلاب اسلامی برآمده است.

 


رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: بهانه دشمن برای آغاز آشوب ‌های اخیر، فوت یک دخترخانم بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه از این اتفاق ناراحت شدند و سران سه قوه نیز ضمن ابراز همدردی، قول رسیدگی ویژه به این ماجرا را دادند.

 


وی با بیان اینکه قاطبه ملت ایران مخالف آشوب های اخیر است، ادامه داد: عده‌ای محدود تحت تاثیر فضای مجازی به خیابان آمده و حرکات خلاف موازین اسلامی انجام دادند که این اتفاقات ثابت می‌کند بیشتر از گذشته باید به فضای مجازی توجه کرد.

 


خدائیان در ادامه با اشاره به واکنش و موضع دشمنان نسبت به حادثه تروریستی شیراز، گفت: دشمنان در شرایطی با هشتک سازی در فضای مجازی از ایجاد آشوب و اغتشاش به بهانه فوت این دختر حمایت کردند اما عکس العملی به حادثه تروریستی شیراز نشان ندادند. این موضع گیری های دوگانه نسبت به حوادث مختلف مربوط به ایران، بیش از گذشته ماهیت پلید و خبیث دشمنان را نشان می دهد.

 


وی با بیان اینکه دشمن فکر کرده که کار جمهوری اسلامی تمام شده است، خاطرنشان کرد: دشمن این بارهم دچار خطای محاسباتی شد و به خیال خام خود تصور کرد جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده است.

 


رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در حادثه تروریستی شیراز آن خانم به همراه فرزند خردسالش به شهادت رسید، مگر زن نبود؟ که در فضای مجازی برایش هشتک بگذارند. یا در مورد «آرتین» کودکی که پدر، مادر و برادرش را در آن حادثه از دست داد، چرا همین مدافعان به اصطلاح زنان و کودکان مطلبی در فضای مجازی ننوشتند و هشتک گذاری نکردند.

 


وی با بیان اینکه ملت ایران حوادث سخت تر و پیچیده تری را پشت سرگذاشته است، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این توطئه‌ها خللی در روند رو به پیشرفت کشور در مسیر تحقق «ایران قوی» به وجود نخواهد آورد.

 

کد خبر 1228855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha