اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان را اعلام کرد.

«علی اکبر رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به اهمیت راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان و مردم شهیدپرور آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه جاری آغاز خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر آران و بیدگل در دو مسیر برگزار خواهد شد که مسیر شماره یک از آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) - میدان امام حسن(ع) – خیابان ۱۷ شهریور - میدان ۱۵ خرداد به سمت مصلای نماز جمعه و مسیر شماره ۲ از آستان مقدس هفت امامزاده(ع) - خیابان ۲۲ بهمن - میدان امامزاده‌هاشم(ع) – میدان امام(ره) به سمت مصلای نمازجمعه خواهد بود.



رضایی ادامه داد: راهپیمایی شهر نوش آباد از کانون شهید ربانی زاده این شهر آغاز خواهد شد و مردم با عبور از میدان شهداء - بلوار ایثارگران - آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در مصلای نمازجمعه تجمع خواهند کرد.



فرماندار آران و بیدگل افزود: راهپیمایی شهر ابوزیدآباد از خیابان امام خمینی(ع) آغاز می شود و راهپیمایان پس از عبور از مسجد صاحب الزمان(عج) - مسجد امام خمینی(ره) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) مصلای نماز جمعه تجمع می کنند.



به گفته وی، مسیر راهپیمایی شهر سفیدشهر هم گلزار شهداء - خیابان ۲۲بهمن - گلزار شهدای گمنام - مصلای نمازجمعه سفیدشهر خواهد بود.



رضایی با بیان اینکه در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعنامه پایانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت خواهد شد، گفت: تلاش شده در راهپیمایی و مراسم پایانی امسال، نقش ویژه ای به دانش آموزان و دانشجویان داده شود و تشکل های دانش آموزی و دانشجویی برنامه های متعددی را برای این روز تدارک دیده اند.



فرماندار آران و بیدگل، شعار راهپیمایی ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ را «١٣ آبان حماسۀ ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و مستکبران است و ۱۳ آبان نماد تجلی مقاومت ملت ایران است.



علی اکبر رضایی افزود: این روز تنها مختص به دانش‌آموزان نیست و همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند، لذا با توجه به دشمنی ها وشرارت های آمریکا در چهل سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه واقعه دردناک تروریستی حرم شاهچراغ و اغتشاشات اخیر از عموم مردم دعوت می شود همگام با دانش آموزان در این مراسم حضور داشته باشند./

کد خبر 1228870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha