ترویج معارف اهل بیت(ع)تکلیف انسانی، انقلابی و دینی ما است

مرتضوی گفت: گره زدن افکار نوجوانان و جوانان با اهل بیت(ع) و ترویج معارف و سیره اهل بیت(ع) در بین آنان تکلیف انسانی، انقلابی، دینی و شیعی ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» در جمع مردم کاشان در مسجد صفاری این شهر در آیین بزرگداشت ۱۲ آبان «روز حماسه و ایثار کاشان» گفت: ۱۲ آبان به نام روز حماسه کاشان نامگذاری شده است؛ علت این نامگذاری تشییع پیکر مطهر ۹۶ شهید والامقام در سال ۱۳۷۳ بر دستان مردم مومن، انقلابی و ولايتمدار این شهرستان است.

 

استاندار اصفهان افزود: حضور پرشور مردم در بدرقه شهدا در این روز نشان می دهد کاشان به راستی دارالمومنین و در طول تاریخ پشتیبان ارزش های انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

 

مرتضوی ادامه داد: دشمن همواره از دو ابزار فتنه و نزاع استفاده می کند تا به خواسته های شوم خود دست یابد؛ ما به واقع در یک دفاع مقدس ۴۳ ساله در حال دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر فتنه انگیزی دشمن هستیم.

 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه خطر تهاجم دشمن از درون و بیرون مرزها کشور مان را تهدید می کند، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که با فتنه انگیزی ضعف را در جامعه تجلی دهد و اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران را نزد همگان خدشه دار کند؛ در این شرایط باید هوشیار و مراقب باشیم و برای دفاع از کیان ملت همه جانبه و شبانه روزی تلاش کنیم.

 

مرتضوی ادامه داد:  گره زدن افکار نوجوانان و جوانان با اهل بیت(ع) و ترویج معارف و سیره اهل بیت(ع) در بین آنان تکلیف انسانی، انقلابی، دینی و شیعی ماست.؛ آن جوانان فریب خورده هم فرزندان ما هستند که باید دغدغه هر لحظه مان باشند.

 

 

 

کد خبر 1228883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha