نجات جان ۷۹ شهروند در عملیات های آتش نشانی کاشان

مديرعامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني کاشان از نجات جان ۷۹ شهروند کاشانی در عملیات های آتش نشانی این شهر خبر داد.

محمد علی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی مهرماه سال جاری ۸۷ مورد آتش سوزی و ۱۹۹ مورد حادثه در شهرستان کاشان به وقوع پيوسته است.

 

مديرعامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان افزود:  بیشترین علل آتش سوزیهای ماه گذشته در کاشان ناشی از بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در روشن نمودن آتش، اتصالی برق، و در مواردی نیز انتقال حرارت بوده است.

 

پیراسته خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی همچنين در۱۹۹حادثه جداگانه ،ازجمله تصادفات ، سقوط از ارتفاع چاه، ريزش آوار و ...عملیات انجام داده که این آمار نسبت به مهرماه۱۴۰۰ افزایش ۲/۸ درصدی را نشان می دهد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اعلام اینکه خوشبخانه هیچ مورد فوتی در حوادث و حرائق ثبت نشده ، اضافه کرد : در این مدت، آتش نشانان جان ۷۹ نفر از شهروندان کاشانی را در عملیات ها نجات داده اند و ۲۱ نفر مصدوم هم تحویل اورژانس شده است.

 

محمدعلی پیراسته از ۹۴ مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر خبر داد و افزود: در این مدت ۶ هزار و ۶۰۲ تماس با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی کاشان گرفته شده و ۳۴۰ تیم به عملیات های سطح شهرستان اعزام شده است.

کد خبر 1228886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha