مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بصیرت و وحدت خود را به نمایش می گذارند

حجت الاسلام طهماسبی، با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بصیرت و وحدت خود را به نمایش می گذارند، این حضور خنثی کننده توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: حادثه شاهچراغ در به شهادت رسیدن برخی از هموطنان عزیز، قلب همه ما را به درد آورد‌.

 

امام جمعه کوهدشت به توطئه های دشمن در ایجاد این اغتشاشات اشاره کرد و افزود: جوانان ما باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشند و در دام دشمن نیفتند.

 

وی عنوان کرد: هدف دشمنان و استکبار جهانی با انواع و اقسام طرفندها در صدد این است، اراده و خواست خود را برما تحمیل کنید.

 

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت ایران است و می خواهند در سایه توطئه های جدید به اصل نظام و نقلاب ضربه بزنند، گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت است.

 

وی با دعوت از عموم مردم در راهپیمایی13 آبان، عنوان کرد: بصیرت و وحدت مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به نمایش گذاشته می شود.

 

حجت الاسلام طهماسبی گفت: ما بایستی هوشیار باشیم و با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان بصیرت و وحدت خود را به نمایش بگذاریم.

 

وی تصریح کرد: مردم با برگزاری راهپیمایی 13 آبان بار دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان می دهند و ثابت می کنند که طرفدار انقلاب هستند.

 

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت حضور فعالانه در فضای مجازی و تبلیغ مناسبت های ملی و مذهبی تاکید کرد وگفت: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده شود.

 

 

کد خبر 1228895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha