تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها ضروری است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها تدکید کرد و گفت: باید دانشجویان و دانش آموزان را در آغوش استدلال، منطق و زیبایی های دین قرار داد تا دشمن از این خلاء استفاده نکند.

حجت الاسلام «علی سپهوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، با اشاره به اغتشاشات اخیر و فریب خوردن جوانان انقلابی در برابر دسیسه های دشمن، اظهارداشت: دشمن با هدف قرار دادن جوانان می خواهد آنان را به گمراهی بکشاند و با کمرنگ کردن ارزش ها بی بند و باری را در جامعه رواج دهد.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه ها در تربیت جوانانی نقلابی، افزود: باید آزادی، منطق و اخلاق در گفتمان دانشگاه و مدارس ما حاکم باشد.

 

وی بیان کرد: در دانشگاهی که فحش و ناسزا گفته شود، جایگاه و منزلت اساتید دانشگاه کاسته خواهد شد؛ چرا که دانشجو محصول و میوه تربیت و آموزش استاد است.

 

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: در  شرایط کنونی باید دانشجویان و دانش آموزان را در آغوش استدلال، منطق و زیبایی های دین قرار داد؛ تا دشمن از این خلاء استفاده نکند.

 

وی با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها در این ایام مورد توجه باشد، گفت: باید از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و اموزشی استفاده شود.

 

امام جمعه ازنا بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی، منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری در مدارس و دانشگاه ها در قالب جلسات روشنگری بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

کد خبر 1228901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha