ایران جایگاه ویژه ای در رسیدن به نظم جدید جهانی دارد 

سردار سلیمانی گفت: دنیا در حال گذر از وضع موجود و رسیدن به نظم جدید جهانی است که در این الگوی ترسیم شده، ایران جایگاه ویژه داشته و آمریکا  رو به انزوا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (پنجشنبه ۱۲ آبان) در همایش جهاد تبیین دانشگاه و نخبگان علمی استکبار ستیزی در گلستان گفت: یکی از راه های سرعت گرفتن بیشتر کشور و رسیدن به هدف مهم تشکیل «ایران قوی» توجه به علم و فناوری و سرمایه‌گذاری در این بخش است که کشور با تدابیر تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب حرکت در این مسیر را آغاز کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سرعت پیشرفت علم در ایران دشمنان را متحیر کرده و در نتیجه آن ما از بسیاری کشورها در کسب علوم روز بی نیاز شدیم.

 

وی به برنامه دشمنان برای طراحی آشوب های اخیر اشاره کرد و گفت: آنان در یکی از گام های این آشوب، واردکردن آسیب به نهادهای علمی کشور را هدف قرار داده بودند چون می دانستند ایران در این بخش به پیشرفت های فراوانی رسیده و خواهد رسید.

 

سردار سلیمانی همچنین از تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور بدون اتکا به نیروهای خارجی و تکیه بر ظرفیت های بومی و جوانان ایرانی تقدیر کرد.

 

 

 

کد خبر 1228976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha