بازدید مدير ستاد فهما خراسان شمالي از کانون های روستایی بجنورد

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسن عسکری علیه السلام با حضور در پنج روستاي درتوم، علي گُل، قاپاق، مهنان و گريوان از کانون هاي مساجد اين روستاها بازديد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حبيب الله پاکدامن» با حضور در پنج روستاي درتوم، علي‌گُل، قاپاق، مهنان و گريوان از کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد اين روستاها بازديد کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های انجام شده در این کانون ها قرار گرفت.
 

وی ابتدا در کانون «شهدای درتوم» مسجد قبای روستای درتوم حاضر شد و از فعالیت های کانون آن بازدید کرد.



همچنین بازدید از کانون فرهنگی و هنری «شهید داوود گریوانی» مسجد امام علی علیه السلام روستای علی‌گُل و حضور در روستای قاپاق و کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد النبی (ص) این روستا نیز در برنامه انجام شده می توان نام برد.



مدیر ستاد فهما خراسان شمالی نشستی نیز با ارکان مسجد قدس، برای ارتقاء فعالیت های مسجدی و کانون فرهنگی هنری امام حسین علیه السلام در روستای مهنان برگزار و با فعالان مسجدی آن بحث و گفتگو کرد.



بازدید از کانون «مهدی یاوران» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای گریوان و حضور در مراسم روز دانش آموز و تقدیر از نوجوانان هنرمند برگزیده پویش نامه ای به مسجد از دیکر برنامه این بازدید می توان نام برد.
 

کد خبر 1228987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha