شهید حجت الاسلام سجاد شهرکی در کانون فرهنگی هنری با جدیت موضوع جذب و تربیت جوانان و نوجوانان را دنبال می کرد

مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام سجاد شهرکی در کانون فرهنگی هنری با جدیت موضوع جذب و تربیت جوانان و نوجوانان را دنبال می کرد و در همین مسیر مقدس در جوار مسجد به شهادت رسید.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  شهادت مزد بزرگ مردانی است که سال‌های زندگانی خویش را در راه تبلیغ اسلام عزیز و دفاع از انقلاب ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها وقف کردند و در راه اعتلای قرآن و عترت و سربلندی کشور اسلامی لحظه ای نیاسودند.

 



وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی از زمره مجاهدانی بود که در مکان مقدس مسجد مشغول به امورات تبلیغی، فرهنگی و فعالیت های جهادی با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بود و در کانون فرهنگی هنری با جدیت موضوع جذب و تربیت جوانان و نوجوانان را پیگیری نمود، و در نهایت در همین مسیر مقدس و در جوار مسجد به شهادت رسیدند.

 



مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه که توسط ایادی استکبار با هدف ضربه زدن به وحدت و امنیت جامعه صورت گرفت، از درگاه خدای کریم و نعیم ، برای آن شهید عزیز آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا را دارم و عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم، حوزه های علمیه همکاران و نمازگزاران مسجد مولای متقیان دارم‌.

 

 

پودینه گفت: ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت را برای همگان از ذات اقدس اله طلب می‌کنم.

کد خبر 1229036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha