۲۹ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان برای واحدهای تولیدی کاشان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان ویژه شهرستان کاشان با ۲۹ مصوبه لازم الاجرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر امیررضا نقش در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کاشان گفت: دویست و سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان ویژه شهرستان کاشان با بررسی ۱۲ پرونده برگزار شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: مباحث عمومی مرتبط با شهرک‌های صنعتی و زیرساختی شامل آب، برق و گاز از جمله چالش هایی بودند که در این جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و بررسی شد.

 

نقش ادامه داد: حاصل این جلسه ۲۹ مصوبه برای واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی (بانکی و غیربانکی) بود که باتوجه به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل امیدواریم موانع تولید در این شهرستان رفع شود و شاهد توسعه کسب و کار باشیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: یک جمع کارشناسی این مصوبات را به محض ابلاغ را بررسی می‌کنند و با متقاضیان تماس می گیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

 

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان ویژه کاشان در جریان سفر دو روزه شهرستانی نماینده عالی دولت در استان اصفهان به این شهرستان و با حضور دکتر رضا مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد.

کد خبر 1229047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha