مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور جمعه، ۱۳ آبان در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار می ‎شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب افزود: این راهپیمایی در خرم‌آباد ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب، مصلای الغدیر آغاز خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مراسم ۱۳ آبان در شهرستان الیگودرز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلا نماز جمعه و در شهرستان ازنا ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید صادقی به سمت مصلا نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در شهرستان دورود از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلای نماز جمعه و در شهرستان پلدختر نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امام و مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این مراسم در کوهدشت، ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا، چهارراه الله اکبرمسجد صاحب الزمان(عج) و در شهرستان سلسله نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در دلفان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلای نمازجمعه و در چگنی ساعت ۱۱ صبح از خیابان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه و در رومشکان نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از خیابان امام(ره) به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار می‏ شود.

 

کد خبر 1229062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha