راهپیمایی ۱۳ آبان، اعلام ايستادگي براي تحقق اهداف نظام و بیعت با رهبری است

آیت الله موسوی گفت: حضور پرشور مردم در آیین های مذهبی و رخدادهایی نظیر ۱۳ آبان اعلام آمادگي و ايستادگي براي تحقق اهداف نظام، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام و شهدا، بيعت مجدد با ولي امر مسلمين و اتمام حجت براي فتنه گران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی در آیین گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم کاشان و شهدای ترور خونین حرم حضرت شاهچراغ در شاهزاده ابراهیم فین کاشان گفت: عامل فتنه اخیر خواص منحرف هستند، کسانی که در جامعه دارای جایگاه ویژه بوده و به خاطر هوای نفس منحرف شده‌اند و مردم نیز به دلیل این حسن سابقه فریب آنان را می‌خورند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: عامل فتنه خواص منحرفی‌ هستند که به دنبال هوای نفس، شهوت‌رانی، جاه‌طلبی، ثروت‌اندوزی هستند و روش‌ها و اهدافی را در جامعه بدعت‌گذاری می‌کنند؛ در فتنه ۸۸ خلاف مصالح مسلمین، مردم را به راهپیمایی و اعتراض دعوت کردند و بعد از آن حرف تقلب در انتخابات زدند و معلوم شد تقلب رمز و کلید آشوب بوده که به اسم دفاع از امانت مردم و استفاده آیات قرآن دنبال منحرف کردن افکار عمومی بودند.

 

موسوی، حضور پرشور مردم در آیین های مذهبی و رخدادهایی نظیر ۱۳ آبان را اعلام آمادگي و ايستادگي براي تحقق اهداف نظام، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام و شهدا، بيعت مجدد با ولي امر مسلمين و اتمام حجت براي فتنه گران دانست و گفت: آشوبگران و اغتشاش گران بايد بدانند ملت ايران بيدار است و اگر آنها بخواهند به اقدامات فتنه‌گرانه خود ادامه دهند ملت با آتها تسويه حساب مي‌كند.

 

امام جمعه سابق آران و بیدگل و خیمین شهر يادآور شد: مردم ايران اسلامي ثابت كردند براي حفظ نظام و ارزش‌هاي ديني همواره آماده بوده و از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.



آیت الله موسوی، ناكامي آمريكا در افغانستان، مشكلات حضور در عراق، ركود اقتصادي و پيشرفت‌هاي ايران را از عوامل نافرجامي اين كشور در منطقه عنوان و با بي‌نتيجه خواندن محدوديت‌ها و تحريم‌هاي استكبار جهاني براي عقب نگه داشتن ايران اسلامي ‌تصريح كرد: ايران موفق شد توليد اورانيوم بالاتر از ۲۰ درصد غني شده را آغاز كرده و كارآمدي متخصصان بومي را به رخ جهانيان بكشد.

 

این استاد عالی حوزه با اشاره به معاهده غني‌سازي اورانيوم خاطرنشان كرد: حركت پرشتاب موتور علمي كشور مي‌تواند نظام را بر قله عزت و افتخار قرار دهد.

 

آیت الله سید محمد موسوی، ساخت هواپيماي فوق مدرن سفره ماهي، دستاوردهاي علوم ليزر، ماهواره‌هاي نويد علم و صنعت و مؤسسه رويان را از افتخارات علمي ايران اسلامي در عصر حاضر خواند.

 

 

کد خبر 1229067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha