آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان آران و بیدگل

راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ با شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»، همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، راهپیمایی روز ۱۳ آبان، دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان در نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری شبستان نشان می‌دهد که در خیابان‌ها و مسیرهای اعلام شده برای راهپیمایی ۱۳ آبان، جمع زیادی از مردم با پرچم‌های ایران و پلاکاردهایی در حمایت از نظام و اعلام انزجار از استکبار جهانی و فتنه گران داخلی حضور دارند.

 

مردم غیور و همیشه در صحنه شهر آران و بیدگل از ساعت ۱۰ صبح در دو محل اصلی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) و حرم مطهر هفت امامزاده(ع) تجمع خود را آغاز کرده اند و یکپارچه و متحد به سمت میدان سردار سلیمانی و مصلای نماز جمعه آران و بیدگل به راه افتادند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم پلاکاردهای حاوی جملات ضد استکباری در دست دارند و آماده سردادن شعارهایی هستند که سال‌ها است آن را فریاد می‌زنند.

 

آران و بیدگلی ها آمده اند تا به دشمنان ملت و کشور بگویند همچنان که در طول دوران مبارزاتی علیه رژیم پهلوی در کشور پیشتاز بوده اند و در دوران هشت سال دفاع مقدس هم بیشترین شهید را به نسبت جمعیت در سطح کشور به نظام تقدیم کرده اند، اکنون هم راسخ و استوار پای نظام و انقلابشان ایستاده اند و از خون شهدای این مرز و بوم پاسداری می‌کنند.

کد خبر 1229075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha