خروش جوانان و نوجوانان  در دفاع از نظم و امنیت جامعه

جوانان و نوجوانان امروز در خروشی انقلابی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، انزجار خود را از توطئه های دشمنان کودک کش اعلام وبا آرامان های انقلاب تجدید عهد کردند.

خبرگزاری شبستان _ خرم آباد، ۱۳ آبان ماه در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی برگ زرینی از غیرت و رشادت نونهالان این مرز و بوم در حمایت و استقامت  ملت در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد استکبار ستیزی و ایستادگی ملت با بصیرت ایران  اسلامی در مقابل زورگویان و بدخواهان زمانه است.

 

۱۳ آبان، نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران در راستای دفاع از آرمان های انقلاب و نماد استکبار ستیزی ملت است و  هر ساله دانش آموزان پیشگامان این حرکت ملی و حماسی هستند.

 

 ۱۳ آبان ماه یادآور حماسه آفرینی بزرگ مردانی است که با خون خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند، یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ ایران اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی، با نام دانش آموز و دانشجو گره خورده است و یادآور به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸

 

این روزها دشمنان در قالب توطئه های مختلف برای ایجاد نا امنی در ایران اسلامی، نسل جوان و نوجوان را طعمه قرار داده و به ظن باطل خود نسل  جوان و نوجوان را هدف توطئه های خود قرار داده اند.


حادثه تروریستی شاهچراغ، و حمله سرباز دشمن به کودکان، زنان و افراد مسن خیلی زود، دست دشمنان کور دل را  رو کرد و مردم ایران بویژه نسل جوان را با اهداف دشمنان آشنا کرد.


در این حادثه تروریستی، نسل دهه 80 و دهه 90 این مرز بودم هم در سوگ چندین تن از هم نسلان شهید خود نشستند و با اشک دیده با توطئه های شوم دشمنان آشنا شدند.


امروز راهپیمایی یوم الله 13 آبان  نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان ها و ارزش های این مرز و بوم است.


آغاز راهپیمایی از ساعت 10 صبح اعلام شده بود، اما از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی مردم به خیابان ها آمده و انزجار خود را از اقدامات اخیر دشمنان در کشور و ایجاد نارامی ها اعلام کردند.


در کنار آحاد مردم، حضور پرشور نسل جوان و نوجوان حامل پیام مهمی است، امروز نسل جوان آمده اند که از همراهی با توطئه های دشمنان اعلام برائت کرده و انزجار خود را از اقدامات تروریستی و ایجاد نا امنی اعلام کنند.


در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان پرچمداران  دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب بود و هرگز قدمی از اهداف و ارزش های انقلاب عقب نشینی نکرده اند.


نسل جوان و نوجوان هر ساله در یوم الله 13 آبان با حضور خود در راهپیمایی با آرمان های انقلاب تجدید عهد وجلوه ای بی مثال را از حضور میلیونی خود در دفاع از انقلاب و ارزش ها را به جهانیان مخابره می کنند.


امروز که دشمنان و بدخواهان در قالب توطئه های مختلف سعی در شیطنت و ایجاد ناامنی در گوشه وکنار ایران اسلامی دارند و تلاش می کنند برخی افراد غافل و ناآگاه را با خود همراه کنند، این حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13آبان، مشت محکم ملت بر توطئه های دشمنان است و نشان دهنده این واقعیت است که با گذشت 43 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ذره ای از تعهد ملت ایران  نسبت به انقلاب اسلامی و نظام کم نشده و همچنان مردم پای انقلاب خود ایستاده اند.

 

 

کد خبر 1229076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha