۱۳ آبان، یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که سه حادثه مهم تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۴۲، شهادت ۵۶ دانش آموز در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۵۸ روی داد و برای همیشه دست کشور آمریکا از ایران قطع شد و پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این موضوع نماد پیدا کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: جوانان و نوجوانان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، روشنگری، بصیرت و آگاهی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: با توجه به اغتشاشات و حوادث اخیر که جوانان مورد هجمه قرار گرفتند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند لازم است این راهپیمایی پرشور تر از سال های گذشته برگزار شود و با سردادن شعارها و سخنرانی مسئولان حماسه ایران دیده شود.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به سوء استفاده استکبار جهانی در فریب دادن برخی از جوانان، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، عهد مجددی با آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه سلطه و استعمارگری دشمنان برای همیشه محو شده است، تصریح کرد: استکبارستیزی را باید در نوجوانان نهادینه کرد و توصیه می شود شرکت کنندگان در این مراسم همراه با پلاکارد، دست نوشته و شعارهای انقلاب را به همراه داشته و عنوان کنند تا راهپیمایی بصیرت افزا باشد و آرمان ها و اهداف انقلاب شناخته شود و دشمن به بصیرت و آگاهی ملت ایران پی ببرد.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۱۰۵ شهید دانش آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

آغاز مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شیروان ساعت ۱۰ صبح از چهار راه دفاع مقدس تا مصلی امام خامنه ای بود.

 

 

 

کد خبر 1229082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha