شکوه ۱۳آبان در دیار ۱۵ خرداد/ورامینی ها حماسه آفریدند

شکوه ۱۳آبان در دیار ۱۵ خرداد، ورامینی ها حماسه ای بی بدیل در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آفریدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان ورامین امروز جمعه(13آبان ماه) با حضور در راهپیمایی یوم الله 13آبان روز متفاوتی را رقم زدند.


در این راهپیمایی که آحادمردم از مرد و زن پیر و جوان حضور داشتند هزاران ورامینی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و به دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی اعلام کردند که بر سرارزش ها و آرمان های این مرز و بوم ایستاده اند و ذره ای از این آب و خاک کوتاه نخواهند آمد.


گفتنی است در این مراسم که از میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین تا مسجد جامع تاریخی این شهرستان برگزار شد مردم دیار شهدای 15خرداد با شعارهایی همچون مرگ برامریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق تحرکات اخیر دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی را محکوم کردند.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم باشکوه، پرچم استکبار جهانی به آتش کشیده شد و در قطعنامه ای که قرائت شد خواستار برخورد جدی با اشوبگران و اغتشاشاگران شدند و از دولت خواستند با توجه ویژه به معیشت و زندگی مردم مشکلات اقتصادی را حل کنند.

بنابراین گزارش، توزیع ۳۰۰۰ بادکنک، اهتزاز بالن روز ملی مبارزه با استکبار، برپایی غرفه های فرهنگی، هنری، پاسخگویی به شبهات، غرفه کارآفرینی، عکاسی، نقاشی روی صورت کودکان، خوشنویسی،  و... از حاشیه های راهپیمایی ۱۳ آبان بود.

کد خبر 1229093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha