ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل هایی مثل کانون های فرهنگی مساجد

سلیمی راد خواستار استفاده از ظرفیت دیگر تشکل ها و نهادها مثل کانون های فرهنگی و هنری مساجد شد و گفت: باید از ظرفیت گروه های فعال در شهرستان های کم برخوردار استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد سلیمی راد» در آئین معارفه خود به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد مدیرکل  استان به خود و تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام، اظهار کرد: در بین این شهدا دو نفر از هم استانی ها که یکی از آنها هنرمندان فعال استان بود به شهادت رسید و باید یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از شهادت پدرش به دنیا آمده، گفت: به عنوان فرزند یک شهید خوشحالم که همیشه جامعه به بنده لطف داشته اند.

 

وی در ادامه، افزود: ارتباط دوستانه بین همکاران، صمیمیت و همچنین تعامل با هنرمندان باعث پیشرفت فعالیت ها می شود.

 

سلیمی راد با اشاره به اینکه علاوه بر کارهای هنری، جشنواره ها و فعالیت های روتین احساس می شود خلاء هایی وجود دارد که می‌توان با رفع آنها فعالیت های بهتری را انجام داد، گفت: با انجام فعالیت های پژوهشی، آموزش و نظارت در زمینه هنر می توان شاهد بهبود امور هنری باشیم.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فعالیت های پژوهشی به صورت علمی یک ضرورت برای استفاده از ظرفیت های هنری است، اظهار کرد: متاسفانه هیچ پژوهش مکتوبی در حوزه کارهای هنری وجود نداشته یا اگر کاری صورت گرفته، کم بوده است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بر اینکه اعتقاد به آموزش پیش از تولید آثار دارد، ادامه داد: آموزش پیش از تولید می‌تواند مثمر ثمر باشد و مسیری که برای هدف تعیین شده را کوتاه تر می کند.

 

سلیمی راد خود را ثمره آموزش قبل از تولید دانست و افزود: بعد از شرکت در دوره ها و حضور در دانشگاه، اقدام به تولید آثار هنری کرده است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار استفاده از ظرفیت دیگر تشکل ها و نهادها مثل کانون های فرهنگی و هنری مساجد شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت گروه های فعال در شهرستان های کم برخوردار استفاده شود.

 

وی انجمن های هنری را بازوان معاونت هنری و سینمایی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم انجمن ها را در مرکز استان و شهرستان ها تقویت کنیم.

 

سلیمی راد تعامل با معاونت های مختلف این اداره کل و استفاده از همه ظرفیت های هنری استان فارغ از تفکرات سیاسی را از دیگر برنامه های خود در این معاونت عنوان کرد.

کد خبر 1229096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha