مملکت ما خانه ما است و هرگز به دشمنان اجازه فتنه گری نخواهیم داد

شایق ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و استکبار ستیزی گفت: مملکت ما خانه ما است و هرگز به دشمنان اجازه فتنه گری نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، خانم شایان از معلمان یزدی دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در میدان امیرچخماق یزد گفت:  امروز جلوه 13 آبان، بار دیگر ما را دور هم جمع کرده است زیرا بار دیگر دست آمریکایی ها آشکار شد و خباثت های آنها برای مردم روشن شد.

 

وی افزود: امروز باور کنیم که آمریکایی ها و تمام دشمنان نمی توانند ما را ببینند ولی وظیفه ما در مقابل این فتنه ها این است که ما باید بدانیم که معلم نسلی هستیم که آتیه و مقدرات کشور در دست این عزیزان دانش آموز است و رسالت ما پیامبرگونه است و نقش ما برای دانش آموزان بسیار با اهمیت است.

 

این معلم یزدی گفت: نسل دهه 80 و 90 تحلیلگر است و در مقابل این مشکلات باید روشن شود و اگر در آموزش و پرورش این تحلیل ها برای دانش اموزان روشن شود می توانند به خوبی تحلیل کنند و در مقابل دشمنان بیایستند.

 

وی بیان کرد: معلمان باید تولید محتوا داشته باشند و به ذهن دانش آموزان تزریق کنند.

 

خانم شایان گفت:  ما به عنوان فرهنگیان کشور باید جواب کار فرهنگی باطل دشمن را با کار فرهنگی حق بدهیم.

 

وی ادامه داد: ما در حسینیه جمع شده ایم که نشان دهیم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و شعار « هیهات منه الذله» را داریم و نشان می دهیم که شمر و یزید 1400 سال پیش مرد و امروز باید شمر و یزید زمان را بشناسیم.

 

این معلم یزدی گفت:  دهه 80 و دهه 90 امید کشور و انقلاب هستند و همه دشمنان نیز می خواهند که این امید را از بین ببرند ولی شما دانش آموزان بدانید که آمریکای امروز همان آمریکای گذشته است روش های دشمن نیز پیچیده تر شده است و باید با درس خواندن خود در مقابل انها بیایستید.

 

وی ادامه داد: مملکت ما خانه ما است و هرگز این مملکت را نخواهیم فروخت و هرگز به دشمنان اجازه فتنه گری نخواهیم داد.

کد خبر 1229102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha