قزوین یکصدا «مرگ بر آمریکا»/ راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه ای   از جنس استکبارستیزی

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار « حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار « حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان در اقصا نقاط استان قزوین برگزار شد.

 

در شهر قزوین راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و مسجدالنبی (ص) محل برگزاری نماز جمعه قزوین برگزار شد.

 

در این مراسم راهپیمایان با سردادن شعارهای «می جنگیم می میریم/ سازش نمی پذیریم»، «آشوبگر بی ریشه/ خوابت تعبیر نمیشه» و «کوه اراده هستیم/ آمریکا را شکستیم»، «باعث اغتشاشات/ آمریکاست آمریکاست»، «عامل هر جنایت/ آمریکاست آمریکاست»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آشوبگر» وحدت و اتحاد خود را در برابر فتنه انگیزی دشمنان به نمایش گذاشتند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشاگران و فتنه گران شدند.

 

مردم قزوین همچنین با دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و مشت های گره کرده و فریاد های «الله اکبر»، «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «امت عاشورایی سازش نمی پذیرد/ جوان انقلابی ذلت نمی پذیرد»، «ما همه با هم هستیم/ پشت ولایت هستیم» و «ما همه سرباز تواییم خامنه ای/ گوش به فرمان تواییم خامنه ای» حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی اعلام کرده و بر استمرار راه شهدا و استکبارستیزی تأکید کردند.

 

در این مراسم راهپیمایان با فریاد های « مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر آمریکا» و با آتش زدن پرچم آمریکا اقدامات ترویستی و جنایت های استکبار جهانی و ایادی آن را علیه ایران اسلامی محکوم کردند.

 

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در دیگر نقاط استان قزوین هم با حضور گسترده مردم و با فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر فتنه گر» برگزار شد.

 

کد خبر 1229103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha