امریکا هسته مرکزی فتنه و شرارت در جهان/ ملت ایران رگ حیات استکبار را قطع کنند

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه امریکا هسته مرکزی فتنه و شرارت در جهان است، گفت: ملت ایران با آماده سازی جهان برای حکومت جهانی باید تلاش کنند تا رگ حیات استکبار را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز جمعه (۱۳ آبان) در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تأکید بر ضرورت بازخوانی وقایع تاریخی ۱۳ آبان، اظهار کرد: جریان غرب و غربگرایان با تمام وقاحت و در اوج بی شرمی هنوز هم ادعا می کنند که دوستدار ملت ایران هستند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به کینه خطرناک امریکا و استکبار علیه مردم ایران، گفت: راه اندازی کودتای نوژه، حمایت از صدام وحشی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ما بر روی آسمان خلیج فارس، تحریم اقتصادی ملت ایران، حمایت از فتنه گران در سال ۸۸، به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و افتخار به آن و حمایت از ترور دانشمندان ایرانی گوشه‌ای از جنایت‌های استکبار علیه ایران است.

 

وی با تأکید بر اینکه امریکا هسته مرکزی فتنه و شرارت در جهان است، افزود: آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است اما با روش های دشمنی پیچیده‌تر و اینکه دیگر این آمریکا قدرت مسلّط جهان نیست.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی در ادامه با بیان اینکه مسئولین باید با تحلیل و تبیین مسائل، ابعاد این دشمنی را برای جوانان روشن کنند، تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران به لحاظ توانمندی دفاعی به مرحله ای از بازدارندگی رسیده که امریکا توان مقابله نظامی ندارد.

 

به گفته وی دشمنان با استفاده از فضای مجازی و تبلیغات مستمر و دیوانه کننده شبکه های ماهواره ای علیه ملت ایران تلاش می کند تا هویت مردم به خصوص نسل جوان ایرانی را متحول کنند تا از هویت ایرانی و اسلامی خود فاصله بگیرند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دروغ پردازی و شایعه پراکنی‌های عجیب و غریب دشمن برای بمباران اذهان مردم ایران تا نتوانند درست و نادرست را از هم تشخیص دهند، افزود: مقابله با استراتژی بسیار خطرناک و جنگ فرهنگی دشمن بیش از هر چیز بصیرت، تیزبینی و هوشیاری می‌طلبد و ملت ایران با آماده سازی جهان برای حکومت جهانی باید تلاش کنند تا رگ حیات استکبار را قطع کنند.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه امریکا رو به افول است، ادامه داد: در فتنه ها باید به نسخه خداوند که فرمود: «اطیعوا اللَّه و اطیعوا الرّسول» عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز در هر سه قوه عناصر انقلابی و اسلامی در صدر هستند، گفت: باید همواره در راستای عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است و طلایه‌دار این نظم جدید حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود، عنوان کرد: باید تلاش کنیم این طلایه‌داری را تسریع و سرعت ببخشیم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی خطاب به ملت ایران و منتظران حکومت جهانی بیان کرد: مهمترین مسئله ای که باید به جبهه مقابل منتقل شود قدرت مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 1229104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha