خروش هرمزگانی ها علیه استکبار و آشوبگران/ همه آمدند

مردم همیشه در صحنه و انقلابی و حافظان خطه نیلگون خلیج فارس امروز همگام با سایر هموطنان خود در اقصی نقاط ایران اسلامی با حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب، نظام و امام راحل(ره) و رهبری انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، مراسم غرورآفرین روز دانش آموز و روز استکبارستیزی از ساعت 9:30 صبح امروز با حضور پرشور و گسترده دهه هشتاد و نودی های شهرها و روستاهای مختلف استان هرمزگان آغاز شد.

 

بسیاری از خانواده ها نیز فرزندان دانش آموز خود را در این مراسم همراهی می کردند تا خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و آشوبگران نشان دهند.

 

بندرعباسی های ولایت مدار نیز مسیر میدان انقلاب تا مسجد جامع این شهر را با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آل سعود »، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند » و ... طی کردند.

 

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در حاشیه این راهپیمایی ضمن گرامی‌داشت یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان برای ملت ایران یادآور خباثت‌های آمریکا است و سند زنده‌ای برای اثبات دشمنی آمریکایی‌ها است‌.

 

وی افزود: پیام واضح سیزده آبان‌ماه این است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکایی‌ها هیچ‌گاه دست از خباثت‌های خود برنخواهند داشت.

 

دوستی عنوان کرد: این ساده‌لوحی است که باور کنیم آمریکایی‌ها دست از خباثت خودشان بردارند و خود را دلسوز مردم نشان دهند.

 

 

 

 

کد خبر 1229107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha