مردمی بودن  نظام جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان هستند

سردار کشکولی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آّبان را نمایش مردمی بودن جمهوری اسلامی خواند و گفت: مردمی بودن نظام مقدس اسلامی خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار « مرتضی کشکولی» امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در خرم آباد، حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان را دشمن شکن خواند و افزود: امروز بار دیگر مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت شد.


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: جمهوری اسلامی نظامی مردمی است که توسط مردم ایجاد و حفظ و حراست می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دشمنان از ایران قوی هراس دارند، افزود:  در فتنه جدید برخی مزدور و مزد بگیر و عامل بیگانگان هستند و برخی از جوانان ناآگاه و جاهل که بصورت هیجانی در اغتشاشات حاضر می شوند.

 

سردار کشولی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران هستند، بیان کرد: با مزدوران و عوامل بیگانه باید با قاطعیت برخورد شود و البته تمیز این افراد از همدیگر سخت است و از طرفی نباید اجازه دهیم فرزندانمان عامل بیگانگان شوند.


فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: دستگاه قضایی با قاطعیت از حقوق مردم و جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و اکنون نیز خودشان در گزارش نهایی اعلام کردند که شکست خوردند وحتما با مزدوران و کسانیکه به مردم اسلحه می کشندو ایجاد ناامنی و خسارت می شوند حتما برخورد خواهد شد.

 

سردار کشکولی اظهار کرد: در برخورد با اغتشاشگران، نباید با طیف جوانان هیجانی برخورد کرد و باید نصیحت و تربیت شوند.

 

کد خبر 1229126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha