تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) اوج بصیرت و دشمن شناسی آنان بود

حجت الاسلام ستوده گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در آبان ماه سال ۱۳۵۸ اوج بصیرت و دشمن شناسی آنان بود که منتهی به حراست و حفاظت از آرمان های انقلاب شد.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عدم داشتن بصیرت و دشمن شناسی از ضعف های روزهای اخیر است که موجب ایجاد بی نظمی ها و اغتشاشات شده است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در آبان ماه سال 1358 اوج بصیرت و دشمن شناسی آنان بود که منتهی به حراست و حفاظت از آرمان های انقلاب شد.

 

این مقام مسئول افزود: باید خوی استکباری آمریکا برای نسل جوان تبیین شود تا متوجه خطرات تهاجم فرهنگی آنها علیه نوجوانان و جوانان شوند.

 

وی ادامه داد: دشمنان در فتنه اخیر از دانش آموزان و دانشجویان سیلی محکمی خواهند خورد و توطئه های استکباری آنها این بار نیز برملا خواهد شد.

 

حجت الاسلام ستوده عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان داد هیچگاه ملت ایران ظلم و ستم های آمریکای جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: هیچ یک از حرکت های منافقانه دشمنان نخواهد توانست قطار انقلاب را از حرکت متوقف کند و پیشرفت های علمی و فناورانه در کشور همچون گذشته رو به افزایش است و جوانان انقلابی در صف اول پاسداری از آرمان های انقلاب ایستاده اند.

 

 

کد خبر 1229148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha