آستارایی‌ها فریاد مرگ بر استکبار سردادند

راهپيمايی يوم الله ۱۳ آبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بندر آستارا برگزار شد و راهپيمايان فریاد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غربی‌ترین شهرستان استان گیلان امروز همچون سایر نقاط کشورمان حال و هوای خاصی داشت و از نخستین ساعات خیابان‌های شهر مرزی بندر آستارا شاهد خروش مردمی بود که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و مشت محکمی را بر دهان دشمنان زدند.

 

آستارایی‌های ولایتمدار امروز از اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان، بازاریان، ورزشکاران، دانشجویان، کارمندان، بسیجیان و ... به صحنه آمدند و بصیرت و اقتدار خود را به رخ بدخواهان این ملت کشاندند و بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌لله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی ) و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

 

راهپیمایی مرزنشینان آستارایی پس از تجدید میثاق دانش‌آموزان این شهرستان با شهدای والامقام از مقابل سپاه ناحیه برگزار و مردم این شهرستان در طول مسیر راهپیمایی در حالی که پرچم‌های  پرافتخار  کشورمان، تصاویر مقام معظم رهبری، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دوران دفاع مقدس را در دست داشتند، یکپارچه فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق را سر دادند.

 

همچنین آستارایی‌‎های ولایتمدار و همیشه در صحنه در محکومیت اقدامات هنجارشکنان و توهین به مقدسات، یکصدا و یکدل برائت خود از دشمنان اسلام و عوامل استکبار جهانی را به گوش جهانیان رساندند و اعلام داشتند.

 

 

مردم آستارا که این ایام اقدامات برخی افراد خود فروخته، باعث عصبانیت آنان شده به میدان آمده و به دشمنان گفتند که تا آخرین قطره خون و نفس‌شان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

 

در اجتماع بزرگ راهپيمايان آستارا، آیین‌های ويژه يوم‌الله ۱۳ آبان برگزار و مردم و مسئولان با وحدت و همدلی، اراده مصمم خود برای پشتيبانی قاطع از نظام اسلامی را به نمايش گذاشتند.

 

به آتش کشیدن پرچم‌های جبهه استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در چهار راه مصلی این شهر از دیگر بخش‌های راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در بندر آستارا بود.

 

گفتنی است، سخنرانی اسماعیل آهنی نماینده دوره دوم مردم بندر آستارا در مجلس و قرائت قطعنامه، پایان بخش راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در این شهرستان بود.

 

کد خبر 1229153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha