مماشات با اغتشاشگران کافی است/ آمریکا دلسوز ملت ایران نیست

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مماشات با اغتشاشگران دیگر بس است گفت: دل آمریکا برای ایران نمی سوزد بلکه دلش برای چپاول سرمایه های این ملت تنگ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، ۱۳ آبان) در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماسال با اشاره به روز ۱۳ آبان که یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ و تقویم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۱۳ آبان هم تجسم شرارت های دنیای استکبار و دنیای سلطه و در راس آن آمریکاست و هم بیان گر این است که آمریکا آسیب پذیر است و امکان غلبه بر آن وجود دارد.

 

امام جمعه ماسال افزود: در این جنگ ترکیبی اخیر، که دنیای استکبار با کمک گروهگ های ضد انقلاب با همه منابع و امکانات به میدان آمدند، امروز ملت آگاه و بصیر و همیشه در صحنه با حضور خود مشت محکمی بر دهان تک تک دنیای استکبار زدند و جواب همه یاوه گویی ها را دادند.

 

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان سه اتفاق بزرگ افتاد که حافظه تاریخی ما هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد گفت: یکی از مطالبات قطعنامه ۱۳ آبان دستور رهبری درباره گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینه ۴۳ سال قبل ما کجای دنیا بودیم آیا غیر این بود که ما گاو شیرده بودیم و از ما حق توحش می گرفتند تصریح کرد: دانش آموز ما باید بداند که ۴۳ سال پیش من و شما در کشوری زندگی می کردیم که نیروهای اجنبی در این کشور بدترین جنایت را می کردند و کسی جرات نمی‌کرد به آنها حرفی بزند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه امروز همزمان با راهپیمایی ما، بایدن رییس جمهور آمریکا سخنرانی و اظهار کرده ما می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم خاطرنشان کرد: این پیرمرد خرفت آنقدر حواس پرتی دارد که نمی‌داند ایران به برکت انفاس قدسی و همراهی این مردم ۴۳ سال پیش از دستشان آزاد شده است.

 

وی با اشاره به حماسه ۱۳ آبان ۱۳۵۹ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام آن را انقلاب دوم نامید اظهار کرد: عده ای همین الان هم می گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا می‌دهید در جوابشان می‌گویم که آقای مصدق که نه آیت الله و نه اسلامی و نه انقلابی بود چرا این حکومت را با توطئه کثیف ساقط کردند. دشمنی آمریکا با ملت ایران مختص بعد انقلاب نبوده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به جنایات آمریکا بعد از انقلاب اسلامی افزود: حمایت از تجزیه طلب ها در کردستان، کودتای نوژه در همدان، حمایت از منافقین کوردل و شهادت ۱۷ هزار مردم بی گناه، حمایت از صدام جنایتکار در هشت سال جنگ تحمیلی، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری تنها چند مورد از جنایات این شیطان بزرگ است.

 

امام جمعه ماسال گفت: امروز که امریکا ادعا می‌کند دلش برای این ملت می‌سوزد چرا تحریم های ظالمانه را لغو نمی‌کنند چرا داروهای خاص را از تحریم بر نمی‌دارد، آمریکا دلش برای این ملت نمی سوزد بلکه دلش برای چپاول کردن سرمایه های این ملت تنگ شده است.

 

وی خطاب به سران آمریکا تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ با تمام وجود از فتنه گران حمایت کردید و همین الان در این جنگ ترکیبی برای اغتشاشگران دوره آموزشی گذاشتید و آن وقت با وقاحت تمام ادعا می کنید، دلسوز ملت ایران هستید.

 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است و امروز می خواهیم به تمام دنیای زر و زور بگوییم به چهار نفر انسان های اغتشاش گر دل خوش نکنید، شما بدانید این ملت احساس کند بخواهید غلط اضافی کنید در کف خیابان ها شما را تکه تکه خواهند کرد.

 

امام جمعه ماسال اظهارکرد: آنهایی که گوش فلک را کر کرده بودند و اجازه ندادند تحقیقات درباره مرگ مهسا امینی روشن شود و دنیا را علیه ملت ایران شوراندند حالا چرا درباره حادثه تروریستی شاهچراغ مهر سکوت بر لب زده اند.

 

وی با اشاره به شهادت طلبه غریب شهید «آرمان علی وردی» گفت: در کجای دنیا این وحشی گری وجود دارد که یک جوان را تنها به دام بیندازند با چاقو و سنگ و قمه بزنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تا به امروز اغتشاشگران هر غلطی کردند دیگر باید تمام شود زیرا تا امروز مماشات کردیم اما از این پس مردم و نیروهای مسلح دیگر مماشات نمی‌کنند .

 

کد خبر 1229157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha